Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligget syk i påska med en halsinfeksjon. Når jeg har blitt frisk kommer jeg på skolen og blir ufrivillig påført en forkjølelse... Får bare satse på at den ikke slår inn skikkelig :/ lei av å være syk nå

Sent from my HTC Wildfire S A510e using Tapatalk

Skrevet

Slik jeg ser det så har han forøkt å legge en sladd ut ifra rundkjøringa, så har sladden blitt litt for brei ser det ut som. De Jeepene der kan være ganske sladdevillige på bløt asfalt og med 4,0l liters motoren. Har både en kompis og fetter med slike biler

Tragiske saker :(

Skrevet
Ja.. perfekt ekstrabil og veldig komfortabelt med automat for daglig cruising :)

Hadde jeg ikke hatt en slik en ville jeg ringt på den der.

fikk lyst til å legge golfen 1.6 1997 for salg for å kjøpe den merca, haha :P

Skrevet
Slik jeg ser det så har han forøkt å legge en sladd ut ifra rundkjøringa, så har sladden blitt litt for brei ser det ut som. De Jeepene der kan være ganske sladdevillige på bløt asfalt og med 4,0l liters motoren. Har både en kompis og fetter med slike biler

Tragiske saker :(

Var akkurat det jeg kunne tenke meg ja:

http://www.agderposten.no/nyheter/bilfo ... -1.7177312

Skrevet
men tror ikke den Jeepen hadde 4.0 fredrik :)

Å! Hvodan det? Ser at det er faceliften men denne kom også med 4,0l, bare ikke så vanlig som de tidligere modellene :)

Jeg nekter å tro at han la ut en sladd med en 2,5 Tubodiesel eller verre, 2,1 diesel :wink:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...