Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bilia på økern;) endelig fast ansettelse, lei av vikariat:p deleselger som stillingen så fint heter:)

Gratulerer :)

Skrevet

Thx! :) noen dager på delelageret, så er det å sitte hodestups i delekatalogen for å lære meg litt der og, så står jeg nok i butikken iløpet av uka;) blir farlig det her, med tanke på at bilia har kjøpt opp Stenshagen, og jeg da får gode rabatter til bimmern:p

Skrevet
Jeg har lyst til å reise dit en gang....og alta..kirkenes... svalbard... Dumt ingen av venna mine vil joine...

Jeg joiner deg! :lol:

ja faen why not :P Jeg vil gjerne se en ekte isbjørn!

Skrevet

En kompis var på Svalbard, så isbjørner og besøkte den fraflyttede gruvebyen Pyramiden og greier :)

Hadde sikkert vært tøft det :) Var noen grombiler der også bla flere Lancer Evo X og en E92 M3 samt masse feite suver. Kjekt det nå man bor oppi der å kunne trøste meg med å kjøpe biler uten å betale avgift, da med svarte skilter :)

Skrevet
Bilia på økern;) endelig fast ansettelse, lei av vikariat:p deleselger som stillingen så fint heter:)

Nice.. selg bimmern og få deg V70 nå ;)

Ja jøss, kan like gjerne kjøpe barnevogn og smelle frøkna på tjukka:p

Skrevet

Var på Svalbard i fjor. Er virkelig å anbefale. Så desverre ingen isbjørn, men gjorde mye annet sinnsykt gøy og interessant! :)

Snøscooter er forsåvidt også veldig gøy :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...