Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jævlig irriterende, hentet akuratt dekket mitt hos en lokal dekk sjappe, da jeg titter på felgen da jeg kommer på jobb så har de satt lodde på utsiden av felge, det ser jo ikke ut :(

Lyst å rive det av men da rister vel bilen som fy :(

Skrevet

Det er ikke sånn det funker. Husker jeg kjøpte et sett med felger som var balansert på den måten og dro de med ned til lokale sjappa i Halden, de bare lo og ordna det for meg. Hadde jeg fått tilbake mitt sett med lodd foran på felgen hadde jeg blitt grinete i allefall.

Skrevet
Det er ikke sånn det funker. Husker jeg kjøpte et sett med felger som var balansert på den måten og dro de med ned til lokale sjappa i Halden, de bare lo og ordna det for meg. Hadde jeg fått tilbake mitt sett med lodd foran på felgen hadde jeg blitt grinete i allefall.

Blei grinete leverte felgen fredags morgen å fikk den igjen i dag med lodd utenfor, tenkte å pusse ned felgene i kveld og grunne men de blir sikkert ikke ferdige i dag :(

Skrevet

Omg, så var det den e30´n igjen, den har blitt nevnt her 3-4 ganger i løpet av 48 timer i div poster :P

Ang lodding på felga, fy fy å banke lodd på forsiden av felga!! HALLO!!! Hadde blitt grinete maks, du får si ifra hva det ble av og hva de sa :P

Og ang dot4 vs 5.1 er forskjellige konsistenser på de, var noe mer i dot5.1. Noe usikker. Prøvd å lese litt på nettet ang det... Tror jeg dropper slanger atm og slenger på dot4. Så bytter jeg væske før jeg skal på ringen og slenger på nye slanger/klosser når den til kommer. Kjenner jeg får skikkelig deilig sug etter å skru på driftebilen og det er digg da jeg mistet lysten i god halv år! Og da må jeg prioritere spenn til den enn e39´n :P

PS. Ser ut som klistre lodd ja, men fordet!!! FÅ det bort! FYSH

Skrevet
hmm... Er dette sånn bankelodd i felgkanten mot dekket? Eller vanlig klistre-på-lodd?

Ser veldig ut som klistre lodd 8)

g52zhizgscq3792nbkvl.jpg

klistrelodd på den måten der er bare idiotiskt..Alle med vett i behold som jobber i dekkbransjen vet at de ikke skal monteres der, men på innsiden av felgen mot eikene..menmen...den siste idioten er vel ikke født enda...

Skrevet

Ang lodding på felga, fy fy å banke lodd på forsiden av felga!! HALLO!!! Hadde blitt grinete maks, du får si ifra hva det ble av og hva de sa :P

Skal bort og kjefte nå så skal jeg fortelle hvordan det går, hører dere ikke noe fra meg sitter jeg bak lås og slå :lol:

Skrevet

haha, lykke til! detta var jo hull i hodet!

fikk faktisk påslåtte lodder på utsiden av felgen på vinterhjula. fra fabrikk -.-

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...