Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Og vips, så har jeg ikke noe betalingskort lengre.. Fikk just en telefon hvor de fortalte at et amerikansk firma (Queen Victory mener jeg det var) hadde trukket 6usd fra min konto, og satt det tilbake. Dette er visstnok noe svindlere gjør for å bekrefte at kortnummeret de har fått tak i er korrekt, så etter å ha testet med et lite beløp, og ser at det fungerer, tapper de hele sjiten. Noen som har vært borti noe slikt før?

Er selvfølgelig ikke sikkert det var et svindelforsøk, men for sikkerhetsskyld har de nå sperret kortet mitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært borti det, ja. Beløpene kan være så små som 50 øre eller 1 krone. Opplevde det senest i fjor, da jeg mistet 20 000... Vær glad de sperret kortet ditt du, så slipper du å oppleve det samme. Var utrolig lite morsomt å logge inn i nettbanken å se beløp på 4500, 3700 osv ha gått ut av nettbanken... Selv om jeg fikk sperret det, så dukket det opp flere og flere utover den natta husker jeg... Var visst bare treghet i systemet da! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kafé/restaurant drevet etter BMWCCN-prinsipp: En stakkar kommer og klager på maten hvor han får følgende svar: "Hut deg på kjøkkenet og se om du klarer å lage noe bedre".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja. Husker da jeg meldte meg inn i klubben. Tok vel kanskje 6-7 måneder før jeg fikk noe i posten... Ingen kunne svare meg på hvem som var ansvarlig for hva, og det eneste svaret jeg fikk da jeg gjorde et tappert forsøk på konstruktiv kritikk var at de som hadde diverse verv i klubben gjorde det frivillig og på sin fritid, så jeg måtte pent regne med at det tok både år og dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vips, så har jeg ikke noe betalingskort lengre.. Fikk just en telefon hvor de fortalte at et amerikansk firma (Queen Victory mener jeg det var) hadde trukket 6usd fra min konto, og satt det tilbake. Dette er visstnok noe svindlere gjør for å bekrefte at kortnummeret de har fått tak i er korrekt, så etter å ha testet med et lite beløp, og ser at det fungerer, tapper de hele sjiten. Noen som har vært borti noe slikt før?

Er selvfølgelig ikke sikkert det var et svindelforsøk, men for sikkerhetsskyld har de nå sperret kortet mitt..

Skjedde også meg for 2 år siden. Tappet for småbeløp flere ganger fra et amerikansk "Tannlege" firma. Heldigvis var banken raskt ute med å sperre kortet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det var det jeg og trodde når de først sa det hadde blitt trukket penger fra et firma i statene, men når de fortalte at det bare var 6 dollar ble det brått værre. ;) hadde det vært f.eks 600 dollar hadde jeg forstått det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke mulig å kaste styret da??

Hehe, om du tror det er lett å finne noen som vil sitte i det styret tror du feil :)

Å kaste styret er det samme som å legge ned klubben. Det var alternativet på årsmøtet for 2(?) år siden.

Du burde ta turen til årsmøtet. Det er en drama/komitragedie av de sjeldne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det var kredittkort. Hadde en episode i fjor høst med innbrudd ibilen hvor kortene mine forsvant. Reulterte i idtyveri å fikk masse regninger i posten. Det er dritt å rydde opp i det. Mange måtte jeg betale etter purringer og inkassovarsel kom at selskapene jeg ringte ofte "glemte" å slette regning og kundeforhold etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":7gcjncrl]
Er det ikke mulig å kaste styret da??

Hehe, om du tror det er lett å finne noen som vil sitte i det styret tror du feil :)

Å kaste styret er det samme som å legge ned klubben. Det var alternativet på årsmøtet for 2(?) år siden.

Du burde ta turen til årsmøtet. Det er en drama/komitragedie av de sjeldne :)

Tror jeg blir hjemme jeg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...