StianA Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 til alle som ikke har fått med seg så er bimmers chatten oppe igjen (er jo ingen der nå) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 http://www.fvn.no/lokalt/kristiansand/article852244.ece Gale folk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 jaja..etter mange dager med vår vær og håp om at sommeren nærmer seg her..så snør det idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 jaja..etter mange dager med vår vær og håp om at sommeren nærmer seg her..så snør det idag Her også!!! blir så forbanna, har vært sommervær nå i noen uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Hjelper ikke mere at sommerhjula står på... blei nødt til og gå til skolen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Hjelper ikke mere at sommerhjula står på... blei nødt til og gå til skolen i dag Sommerhjul her også, men tok bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Hjelper ikke mere at sommerhjula står på... blei nødt til og gå til skolen i dag Er det ikke deilig å gå til skolen da? Frisk luft og man får tenkt på så mye. Bortsett fra regnværsdager da, da blir man bare sur og våt og irriterer seg over at man er våt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 bilen står med sommerdekk og det har kommet 7-8cm her i dag også, satans drittvær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Arbeidsgiver har ødelagt mine utsøkte 3 uker ferie pga resursmangel. Nå er det like før jeg finner meg en annen jobb. Dette var tydeligvis bestemt for en måned tilbake, så får ikke jeg beskjed før dagen før fristen for ferie, som er 1 april! FY faen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Hahahahaha Har vinterdekk jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Snør som bare pokker her og. Har rydda snø hjemme i en time nå. Håper ikke på mere snøfall i vinter ihvertfall. Begynner å bli litt lei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Skal slå om til regn om et par timer, men jeg får ta konebilen så lenge for den har fortsatt vinterdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Hahahahaha Har vinterdekk jeg hehe så bør vel du regne med å ha de på et par mnd til da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Hahahahaha Har vinterdekk jeg hehe så bør vel du regne med å ha de på et par mnd til da Ja Så ikke den komme Fuck Indre Troms Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Det som er mest dritt er at det hadde blitt ekstremt bra føre ute nå, tørre fine rene veier, nesten ingen steder med grus en gang, kan kjøre i en uke og bilen ser nesten like rein ut. Nå kan jeg ikke kjøre ned til butikken en gang før bilen er pisse hvit av salt og søle. Ikke faen, tar trekk over bilen og venter på våren igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg