Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Var ute på årets første båttur idag :)

Testet også festet for GoPro-kameraet:

http://youtu.be/-xPyeSKFNoo

Det er bare 25 minutt med kjøring i Molde-fjorden. Musikken er en mix som en kompis har laget, jeg ble klar av å sitte å høre på vindsus kombinert med musikk fra båt-anlegget. Om det passer eller ei er ikke nøye da dette kun var en test :)

kom til oslo og ta meg med på båttur :D

Oslo??? Nei nei nei...

Skrevet
va bra kvalitet på filmen med den goproen, kosta dem mye eller?:P

Kjører 720p og 60fps da jeg har brukt den til skate og snowboard tidligere. Kan stille inn til 1080p og 30fps, noe jeg kommer til å gjøre til slik filming i fremtiden... GoPro'en koster vel rundt 3200,- i Norge. Båtfestet er egentlig et rør-feste som også kan brukes på sykkelstyre/ramme. Det betalte jeg vel 250,- eller noe i den dur for her i Norge.

362508&width=1221&height=916&resize_mode=fill.jpg

Skrevet

Tenkte jeg skulle kjøpe meg en relativt billig moped til litt småkjøring, noen som har noen tips å komme med til en som ikke har peiling på tohjulinger? :)

Skrevet

da kjøpe du scooter, peughot 206, den e bare å røske ut variator ringen, åsså har du 80 kmt, med engang:D åsså e denveldig holdbar, moped som i girsykkel, har jeg ikke store troa på, jeg kjørte lettsykkel, litt bedre kvalitet på de:P

Skrevet

Mt5 kan være aktuelt!

Kan ikke kjøpe scooter, da kommer bruttern bare til å mobbe meg fordi jeg kjører hva han kaller "homserakett" :P

Skrevet
Var ute på årets første båttur idag :)

Testet også festet for GoPro-kameraet:

http://youtu.be/-xPyeSKFNoo

Det er bare 25 minutt med kjøring i Molde-fjorden. Musikken er en mix som en kompis har laget, jeg ble klar av å sitte å høre på vindsus kombinert med musikk fra båt-anlegget. Om det passer eller ei er ikke nøye da dette kun var en test :)

kom til oslo og ta meg med på båttur :D

Oslo??? Nei nei nei...

men jeg vil på båttur :(

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...