bmw-520i Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 Mener at Klipsch er veldig avhengig av å ha riktig elektronikk for at det skal låte bra, en annen ting de er veldig følsomme for er plassering. I rommet de står nå har det vært brukt et program på pcen samt dB-måler fra Radioshack på stativ for å få plassert de riktig. Nå spiller det kjempebra, skriker nada fra diskanten slik mange mener disse gjør. De underholder veldig disse høytalerene, stram og fin bass som er med selv på lavt volum.Det skal sies at B&Wene ble ganske bøllete med Oberon 6.1 de også. det stemmer det, hadde et rotel oppsett før og det er et bra merke og dyrt. men mine rf82 spilte ikke noe bra med det oppsette skarp diskant som skjærer i ørene. prøve med et nad oppsett spilte ikke bra det heller. prøvde med Parasound nei ikke det heller, ga nesten opp men kjøpte meg onkyo 807 fytti grisen hvor bra det spiller nå tror ikke det er mulig og få bedre lyd ^^ og for å få diskanten litt ned til demonterte jeg hele greia og lyd isolerte diskanten. har nå hjemme kino og klipsch htt og onkyo forsterker. går ikke på kino i stavanger for og si det sånn^^
Shattered Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 Noen som vet? Hva gjør radiatorvifta på E46? Skal den bare stå stille? Bilen min kokte nemlig i går, og jeg og et par kompiser tror kanskje at det er så enkelt som at vifta ikke går rundt..
bmw-520i Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 er det på tomgang bilen koker? hva bil er det m3 ? eller 318
Shattered Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 Både på tomgang og ved kjøring. Når den er kald kan det gå nesten 2 mil før den koker, når den er varm er det snakk om et par kilometer.
Shattered Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 hva bil m3en eller 316 Haha, tenkte ikke på det! Har ikke M3, er bare tull. Er 316 med M43.
bmw-520i Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 er vel ikke viskosekobling på denne motoren men el vifte er ikke helt sikkert men siden den koker på tomgang og når du kjører så vil jeg tro at både vannpumpa de og viskosekoblingen/elvifta er gåen
Shattered Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 er vel ikke viskosekobling på denne motoren men el vifte er ikke helt sikkert men siden den koker på tomgang og når du kjører så vil jeg tro at bade vannpumpa de og viskosekoblingen/elvifta er gåen Mistenker termostaten, og jeg synes det er rart at ikke vifta går rundt! Vi sjekka sikringer, men var ikke det heller. Men skal den vifta egentlig gå rundt? Fant ikke noe på nettet om det!
M|Fjeld Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 Vifta skal gå rundt ja, gjør den ikke det så har vifta gått føyka
Shattered Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 Vifta skal gå rundt ja, gjør den ikke det så har vifta gått føyka Hmm, hvor går ledningene da? Hva gjør vifta, kjøler den ned radiatoren ved ekstrem temp?
bmw-520i Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 vifta er jo ikke der for løye etter så jeg ser på en youtube video her så har du elvifte og den då skal vifta seff gå rundt eller så er den defekt.
Shattered Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 vifta er jo ikke der for løye etter så jeg ser på en youtube video her så har du viskosekobling og den då skal vifta seff gå rundt eller så er den defekt. Link?
Anbefalte innlegg