Thewiz Skrevet Mai 25, 2012 Skrevet Mai 25, 2012 Får vel kommentere litt av MC diskusjonen som har blitt diskutert: R6 er vel den førstegangssykkelen som de fleste vil ha. Noen velger kanskje KTM 525 eller noe slikt også. Det hadde vært fett med R6, men hadde vært like morro med en 300-400ccm. Lysten til å gi på kan bli litt stor enkelte ganger. Gleder meg uansett til lappen er i mål. Nå skal dette tydligvis være siste året man får kjøre full effekt når man er 21. Neste år blir grensa 24år og man må ta mellomtung først. Greit å ha lappen i lomma da.
fish Skrevet Mai 25, 2012 Skrevet Mai 25, 2012 Hehe... Heldigvis noen år til.. Var hos frisøren min i dag, Matrix har kommet med en spraywax. Den virket til å være ganske heftig, kan tenke meg at den gir godt hold og samtidig "stivelse" uten å virke feit/fettete. Ikke helt glad i spray.. Mer for clay/paste i håret... Gelè kan jeg heller ikke bruke...hmm... Matrix..Er det sånn grenland-merke? Du sprayer den i hånden før du applikerer den i håret, da blir det ikke sånn spray rett i håret som du kanskje tenker på. Matrix skal du finne over hele Norge og world wide forøvrig. Stor leverandør til frisørbransjen. De leverer kun til salonger, ikke "dagligvareprodukter".
wicky124 Skrevet Mai 25, 2012 Skrevet Mai 25, 2012 Hehe... Heldigvis noen år til.. Var hos frisøren min i dag, Matrix har kommet med en spraywax. Den virket til å være ganske heftig, kan tenke meg at den gir godt hold og samtidig "stivelse" uten å virke feit/fettete. Ikke helt glad i spray.. Mer for clay/paste i håret... Gelè kan jeg heller ikke bruke...hmm... Matrix..Er det sånn grenland-merke? Du sprayer den i hånden før du applikerer den i håret, da blir det ikke sånn spray rett i håret som du kanskje tenker på. Matrix skal du finne over hele Norge og world wide forøvrig. Stor leverandør til frisørbransjen. De leverer kun til salonger, ikke "dagligvareprodukter". skjønner skjønner...men jeg har siden 1998 kun brukt 3 forskjellige hårprodukter som har fungert på håret mitt... nå er det bare renati rock hard som funker...hmm... men kanskje jeg skal prøve denne matrixen...
ls44mm Skrevet Mai 25, 2012 Skrevet Mai 25, 2012 Drømme sykkelen min er faktisk cbx 1000... Vi snakker rekke sekser med forgassere!!! Får sein morrabrød av lyden.. heeeeeerlig!!!
knut_olestad Skrevet Mai 25, 2012 Skrevet Mai 25, 2012 Drømme sykkelen min er faktisk cbx 1000... Vi snakker rekke sekser med forgassere!!! Får sein morrabrød av lyden.. heeeeeerlig!!!
ls44mm Skrevet Mai 25, 2012 Skrevet Mai 25, 2012 Drømme sykkelen min er faktisk cbx 1000... Vi snakker rekke sekser med forgassere!!! Får sein morrabrød av lyden.. heeeeeerlig!!! Å den seksern skriiiiiker
StianA Skrevet Mai 25, 2012 Skrevet Mai 25, 2012 æsj gammel manns svette lukt på kontoret, var en eldre mann som lukta helt forjævlig slikt brude mann fått straff for!
noekult Skrevet Mai 25, 2012 Skrevet Mai 25, 2012 Noe så jævlig kult, Metallica @ Rådhuset: Fra 05:10 og videre. Oslo <3 Edit: Apropos MC så liker jeg ikke R-sykler. Helt poengløse. Jeg liker cruise-sykler mye bedre, fordi det er frihetsfølelsen jeg liker på MC og liker å bare døse rundt med et glis. Helt motsatt av forholdet jeg har til bil, der det helst skal være veldig sportslig! Dessuten har selv feite sykler nok krefter med 500+ cc...
316 Skrevet Mai 25, 2012 Skrevet Mai 25, 2012 Hvis noen vil vinne i lyden av Norge så tror jeg svaret er å pakke inn en gave til noen. Hintene er glede og klargjøre.... God sommer!
VegarVS Skrevet Mai 25, 2012 Skrevet Mai 25, 2012 da er bilen pynta med flagg og bjørkeris da skal jeg straks avgårde å gjemme bilen til etter vielsen og brudeparet skal kjøre avgårde
Anbefalte innlegg