Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Så en pakistaner i en svart facelift Continental GT. Da har man sett pakistaner i en Bentley også.

Hehe, den var sikkert enten stjålet eller lånt :lol: Neida.. det finnes mange innvandrere med stor suksess, se bare på Sharif :)

Skrevet

Viste fingern for første gang i trafikken i dag. En fyr foran meg som ikke kjørte på grønt. Ga en lett tut, og han ble forbanna på meg. Jeg bare... Hva faen er DU sur for!? og flippa fingern så høyt og fram at fingern traff frontruta.

Det var en særdeles befriende opplevelse.

Skrevet

Akkurat i nabolaget her er det mange gamle folk på veien, og mange av dem stopper midt i ei rundkjøring for å slippe fram de som står å venter på å kjører inn. Da står mann på tuta. Gamle folk burde skjønne trafikkreglene som alle andre.

Skrevet
Var ute og cruisa litt i går/natt, bak rattet i denne.. Ble veldig overasket over hvor hissig en så stor og tung bil kunne være. Og ikke minst hvor godt den satt på veien, kombinert med hvor behagelig det gikk..

Har ikke specsa på bilen, men er en 08' Mercedes CLS 350.

Aldri mer liten bil på meg nå :)

[ Bilde ]

Og jeg som tidligere ikke har likt Mercedes.. :-k

Kompis har hat sånn bil siden 2009...helt rå bil..drar som faen..dog bare v6 (mobber han siden jeg har v8) men den bilen har en helt annen følelse av luksus...

Skrevet
Vaske bilen :P Full av pollen + insekter!

Hmm..ikkeno å klage på..sjuern har stått ute i 3 uker uten å være i bruk.. under ett tre..så...full av pollen...dekket med sevje...toppet med blader og knopp og fuglebæsj... ekkelt... godt det finnes bilvask rundt omkring...

Skrevet
Så en pakistaner i en svart facelift Continental GT. Da har man sett pakistaner i en Bentley også.

Står rett over her...er ikke facelift men en helt ny model... ikke registrert heller..eier venter på skilt...stod og så på den..massivt monster... (står parkert på gata...på grønland...tøft...)

Skrevet
Det er som Wicky sier.. Pakistanere kjører ikke e36.. De kjøre kassebiler! :)

retta utsagnet ditt til noe mer korrekt jeg

hehe :mrgreen:

ehm...siden du retta på det utsagnet...har du sett meg idag?! :o Henta hjem en ford transit tidligere ikveld....

Skrevet

Jeg for min del har lyst til å plassere en liten mengde c4 eksplosiver under førersetet og koble det til hornet på bilen.. Jeg virkelig og inderlig hater folk som bruker hornet. Hvor mange ganger i løpet av mine snart 3 år i bil har jeg brukt hornet? Omtrentlig ingen. 90% av de få tilfellene har nok vert når jeg gir et lite signal om at jeg står og venter utenfor når jeg kjører drosje.

Det verste er om jeg observerer noen som bryter vikeplikten f.eks.. gjerne det første som skjer er at personen som må bremse opp legger seg på hornet... HVA er poenget?! Det har skjedd med meg mange ganger at jeg må bråbremse, og ikke én gang har jeg tenkt på hornet...

Skrevet
Jeg for min del har lyst til å plassere en liten mengde c4 eksplosiver under førersetet og koble det til hornet på bilen.. Jeg virkelig og inderlig hater folk som bruker hornet. Hvor mange ganger i løpet av mine snart 3 år i bil har jeg brukt hornet? Omtrentlig ingen. 90% av de få tilfellene har nok vert når jeg gir et lite signal om at jeg står og venter utenfor når jeg kjører drosje.

Det verste er om jeg observerer noen som bryter vikeplikten f.eks.. gjerne det første som skjer er at personen som må bremse opp legger seg på hornet... HVA er poenget?! Det har skjedd med meg mange ganger at jeg må bråbremse, og ikke én gang har jeg tenkt på hornet...

glemmer alltid hornet jeg når sånne ting skjer :P pleier heller å blinke med lysa :P

har brukt hornet noen ganger i det siste, mest pga byttet til mtech 1 ratt, og det har 3 små knapper på hver sin eike, mens jeg har vært vant til en stor knapp i midten, så driver å er nær en av knappene hele tia når jeg manøvrerer rattet i revers, begynner å bli irriterendes :P

Det er som Wicky sier.. Pakistanere kjører ikke e36.. De kjøre kassebiler! :)

retta utsagnet ditt til noe mer korrekt jeg

hehe :mrgreen:

ehm...siden du retta på det utsagnet...har du sett meg idag?! :o Henta hjem en ford transit tidligere ikveld....

kanskje det :mrgreen:

nei da, er bare stort sett de fleste kassebiler (som ikke er firmabiler) kjøres av utlendinger som jeg ser rundt her ivaffall :wink:

Skrevet

Jeg føler folk skjønner at man har gjort en feil hvis man bruker hornet. Hvis jeg bruker hornet på noen som stopper midt i ei rundkjøring for å slippe de som står å venter på å kjøre inn, så fullfører de ikke det de hadde tenkt, da kjører de bare videre. Hornet blir brukt når folk bryter trafikkreglene og når folk hindrer fri flyt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...