Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg kjørte moped, fantes ikke internett...

Sent from my iPad using Tapatalk.

Skrevet
[ Bilde ]

Går det an å ta av lista med rust på? :) I såfall, hvordan får jeg den av?

Den med ruten, dra opp/ut pakningen som sitter i bakkant av ruten.

Så ser du skruene. Kan være du må av med slikkelisten også, husker ikke helt.

Ang. MP har jeg også hengt altfor mye der. Men har ikke vært der på lenge nå..

Takk! Er lista vanskelig å få på igjen? :)

Skrevet
[ Bilde ]

Går det an å ta av lista med rust på? :) I såfall, hvordan får jeg den av?

Den med ruten, dra opp/ut pakningen som sitter i bakkant av ruten.

Så ser du skruene. Kan være du må av med slikkelisten også, husker ikke helt.

Ang. MP har jeg også hengt altfor mye der. Men har ikke vært der på lenge nå..

Går stort sett greit, hvis ikke tar du bare på noe ruterens e.l så den glir litt lettere.

Skrevet
Er E90 noe å satse på? Ja, nei?

Hatt endel timer bakrattet på E90 å det kommer helt ann på hva du er ute etter. Som bruksbil hadde jeg gitt faen :lol:

Skrevet

Går stort sett greit, hvis ikke tar du bare på noe ruterens e.l så den glir litt lettere.

Takk :) Får prøve å kødde med det en dag det er sol! Orker ikke stå ute i regnet :P

Skrevet

Hva med en Mini Clubman? Tøffere og mere praktisk bil skal du lete lenge etter.. :lol:

Skrevet

Hva med en Mini Clubman? Tøffere og mere praktisk bil skal du lete lenge etter.. :lol:

Heh.... Til begge deler... :lol: E90 som bruksbil, ja! Du hadde gitt faen I E90'n eller gitt faen i HVA SLAGS bruksbil du hadde? Hvorfor gitt faen i E90 som bruksbil hvis du mente det?

Skrevet

Blir E91 på meg i såfall... Får følge med litt i markedet der... Skulle hatt m-sport hvertfall... 318d greier seg sikkert.

Skrevet
Når jeg kjørte moped, fantes ikke internett

Heh, fikk meg til å trekke på smilebåndet iallefall. Er ikke lenge siden internett ble allemannseie. Tenker ikke over slik til daglig, selv om jeg diskuterer slike temaer med kollegaer jeg mistenker er hakket eldre enn deg igjen :P:lol:

Skrevet
Blir E91 på meg i såfall... Får følge med litt i markedet der... Skulle hatt m-sport hvertfall... 318d greier seg sikkert.

318d holder i massevis, overraskende sterk og sprek motor. M-sport og navi er et must, blir kjedelig uten ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...