316 Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Og det var inkludert frakt. Gleder meg selv! Har bare gjort en testvideo, da benyttet jeg sugekoppen i døra på bilen. Ble litt vel mye vindlyd, men det er fordi jeg brukte det vanntette kamerahuset. Er en del tips og triks for å unngå nettopp det ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Er jo genialt da... Kan ha det på hjelmen på banekjøring f. eks. Skal ha meg en selv etterhvert, helt klart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Jepp! Sugekoppen er helt genial, faktisk. Er så mange vinkler på den så du kan feste den opp ned for eks, eller på en rett flate. Noen fly ute og kjører ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Måtte ta meg en tur idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Testa litt felger i dag Justere ned 1.5cm forran samt space ut 5mm så blir det ålreit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Åndenes makt gjør meg mektig frustrert.. Flott E23 Robkill! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Åndenes makt gjør meg mektig frustrert..Flott E23 Robkill! Hun nordlendingen er jo totalt på bærtur.. Gud! Robkill: Mer bilder? Liker det jeg ser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 TakkTakk! Driver å får sammen bilen i disse dager, forhåpentligvis ferdigstilt om 1mnd. Litt rust og bulker som må taes, samt litt finjustering av understell så stuket blir perfekt! BBS-front blir også montert i nærmeste fremtid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Tenkte på denne når jeg så din: http://www.youtube.com/watch?v=dnsF6VBkVug Passer så bra med senk og klassiske hjul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Hun nordlendingen er jo totalt på bærtur.. Gud! No offence hvis noen her tror på slikt, men personlig synes jeg alle som er med på slike programmer er ganske på bærtur. Hadde folk sett hvordan klippene blir redigert og satt sammen hadde vel flere fått med seg at det er bare tøv (uten at det egentlig burde være nødvendig). Dog har jeg fått streng beskjed hos kjærringa å ikke dele mine syn på slikt, da jeg er litt for lite tolerant enn hva man kanskje burde være, men personlige synspunkter må da folk tåle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Hu var jo litt flink på drapsaken fra 50-tallet da. Ps. Jeg tror heller ikke på en 6. sans. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 De er flinke om man er overbevist om at det ikke eksisterer skuespill i "reality" programmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Var ute og gikk en tur i Lysløypa her i stad da jeg blei så jækla pissetrengt, løypa ender opp på min gamle barneskole så jeg tenkte jeg kunne finne en krok der hvor jeg kunne slå lens. Ville jo ikke gjøre det ved løypa hvor det kunne komme andre forbi! Finner en krok og fyrer løs, og etter noen få skunder hører jeg "Hooi" bak meg! Joda der kommer selvsagt vaktemestern (som er den samme da jeg gikk der) gående, "faen, typisk" tenker jeg men bestemmer meg for å pisse ferdig! "står du å pisser på en skole din jævla gris" og som den selgern jeg er så prøver jeg meg med ett hyggelig "beklager" og forklarer at litt urin har aldri skadet og det det mest sannsynlig kommer til å regne bort Verre er det med alle de kattene og bikkjene som pisser og driter på området her "kjefter du på dem og?" spør jeg! Videre så er urin i fra mennesker helt sterilt og lukter ikke utendørs hvor bakken absorberer det. Men beskyldningene fra vaktmestern fortsetter "jævla idiot" "Grisete tulling" og "faens drittstøvel" er gloser som nå får meg til å se rødt Dama velger nå å fortsette spaserturern videre i flauhet mens jeg fyrer av mot dette vaktmestermennesket, jeg forteller at han skal passe seg litt for hva han står å sier og at jeg heretter kommer til å pisse hver gang jeg passerer skolen. Han spør etter navnet mitt og jeg svarer "hva skal du med mitt navn din frekke faen, det er ikke rart at sånne som deg blir slått helselause når dere går å angriper vanlige folk som kun er ute etter å late vannet" Vaktmestern som forsatt viste seg å ha det samme sinnet han hadde før blir så forbanna at jeg trodde han skulle fly på meg, jeg velger å avbryte og bare sier "Jeg gir faen! du får ringe politiet og avisa å se om de gidder å bry seg" Mens jeg går bortover så står han fortsatt i døra og banner og kjefter etter meg! Det som frista mest var å plukke opp en stein i fra grøfta og gå tilbake å ....................! Men det er jo det som skiller meg fra å være psykopat, men hadde han truffet på riktig så gale folk så er det jo ikke rart man stadig leser i avisene "Vaktmester slått ned" eller "Nattevakt brutalt banket opp" Jeg vet at jeg handlet barnslig men jeg måtte bare få det ut her, litt vittig også egentelig. Flere år etter at jeg slutta på skolen så er jeg fortsatt i bråk med vaktmestern han som før kjefa fordi vi løp i gangen, slamret med dører eller gikk på taket sto nå å kjefa fordi jeg pissa i en bortgjemt krok. Akkurat som jeg skulle vært 11 år igjen Så blei søndagen riktig så underholdene likevell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 artig historie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Vet dere om jeg kan melde meg inn i CCN på et CCN-treff? For eks Valle Hovin 30. april. Jeg vet at det tar år og dag med ting og tang i CCN, så jeg tør ikke å melde meg inn nå for jeg tviler på at jeg har fått noen bekreftelse på det før 30. april. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg