Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
En ting er sikkert og visst, og det er at jeg ALDRI skal ha amerikansk bil! :P En silverado hadde ikke hatt nubbsjangs til å komme seg dit med mindre vi tar med motorsag. Er alt for stor! :P Må kjøre "bakveien" dit, å det er såvidt det går med hilux. Pluss at på toppen av grustaket er det rimelig smalt, så vi må rygge oss til med fronten hengende nesten over kanten. Det hadde rett og slett ikke gått med en silverado. :P

Neinei, det var vare et forslag i forbifarten :wink: Men med en Silverado så kjører man bare ned træra som Hiluxen går i mellom :lol: Men en RAM eller Silverado er i grunn for fine og dyre til å dra ut i skogen med, hvis de ikke er noe gammelt ræl selvfølgelig da :)

Skrevet

Hehehe! :) Da tror jeg ikke den hadde blitt lik seg etterpå du. :P

Må få kjøpt meg et slikt GoPro tror jeg! Hadde vært gøy å filme litt når man holder på! :)

Skrevet

Godmorgen godtfolk :D i løpet av en ukes tid har vi fått svar på begge lånesøknader.

første fikk vi avslag fra kommunen på førstehjemslån, men vi har sendt en klage og er sikre på at vi kan overbevise kommunen at vi bør få lånet ;)

å på lørdagsnatta fant jeg ett brev på kjøkkenbenken fra husbanken. der har vi fått lån :D på 80% av kjøpesummen.. så da har vi jo enda ett godt argument for å få kommunelånet ;) så nå venter vi spent på neste svar fra kommunen :D

Skrevet
Godmorgen godtfolk :D i løpet av en ukes tid har vi fått svar på begge lånesøknader.

første fikk vi avslag fra kommunen på førstehjemslån, men vi har sendt en klage og er sikre på at vi kan overbevise kommunen at vi bør få lånet ;)

å på lørdagsnatta fant jeg ett brev på kjøkkenbenken fra husbanken. der har vi fått lån :D på 80% av kjøpesummen.. så da har vi jo enda ett godt argument for å få kommunelånet ;) så nå venter vi spent på neste svar fra kommunen :D

Hvordan klarte brevet å komme seg til kjøkken benken?

Men uansett lykke til :D

Du som jobber på Bavaria hvor mye koster en 60 000 Km service på e92? vet du det?

Skrevet

Hvordan klarte brevet å komme seg til kjøkken benken?

Men uansett lykke til :D

Du som jobber på Bavaria hvor mye koster en 60 000 Km service på e92? vet du det?

var hjemme hos dama brevet kom. å da hadde svigermor lest litt feil :P så det lå egentlig å venta på svigerfar :P

takktakk :D tja.. det er jeg ikke sikker på :P tror det er best du ringer å hører med serviceansvarlig der gitt.. i verste fall skal jeg kunne klare å få mast på han når han blir ledig.. han er alltid så opptatt de første timene på morgenen ;)

Skrevet

Skal til å bygge garasje nå, men er det noen som er flinke til å tegne her og vil tjene et par kroner?

jeg vil ha en sånn garasje som dette her

6500 x 7500

MÅ ha med andre type takstol over den ene porten, må ha det høyt under taket der

x41200913106.jpg

x4120091392.jpg

Skrevet

Og til en komfortbil får jeg faktisk mer og mer sansen for Jaguar. XJ sådan, med lang akselavstand. ;)

Kjøp min... 5,1meter lengde er ganske comfy...

Skrevet
ååååååååå Blir så irritert!!!!!!!! Har hatt bilen til salgs i 2 måneder, gått ned 20 000kr fra 60 til 40 000kr

tilslutt sier en at han skal ha den, og bare sett den som solgt (var kun 4 dager av annonsen igjen uansett) at han får feriepenger den 20 juni, bare å holde den av til han!

så ringer han nå og forteller at han har mista jobben og ikke kan bruke penger på å kjøpe ny bil.

sant eller ikke, fy så irriterende!!!!!!!!!!!! :x

Skjedd sånn med meg flere ganger på alle tre bilene jeg prøver å selge...dumme unnskyldninger...eller så bare slutter folk å ta tlf...

Skrevet

kan noen bekrefte noe til meg... tok firhjulskontroll på tralla på fredag. men gs sine lager knirker noe jxxxg. gjør det noen skade å løsne på demperen bake igjen? lei av knirkelyd...

Skrevet

Ja, trygt å holde seg til bila som er lett å selge, hvis ikke blir man fort sittende fast...

Ikke bare snakk om E-klasser heller, pga nisseavgiftene i Norge koster de fleste supersjeldne sportsbiler så mye at de ikke kan eksporteres med mindre du er villig til å tape millioner... Se på han som selger Koenigseggen. Hvor lenge har den på finn vært til salgs? Samme med veldig mange andre drømmebiler, vet ikke hvor lurt det er å kjøpe noe sjeldent (noe man faktisk ønsker å ha når man kjøper en så dyr bil) Kjipt at vi ikke har europeiske priser, hadde gjort markedet større og bedre...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...