haybimmsen Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Livet er urettferdig altså...robkill har bursdag i dag (gratulerer med dagen ) og jeg har eksamen... lykke til, jeg hadde forige onsdag.. off kjenne følelsen, men tenk kor godt det blir å vær ferdig Jo takk, jeg også hadde forrige onsdag Men jo, blir godt å bli ferdig.. så har jeg 2 uker å puste lettet ut på og skru bil før jeg begynner å jobbe... stort sett gått i ett sett siden juni 2010 uten noe skikkelig ferie, så kjenner jeg har lyst til å ta livet med ro nå.. har ikke hat skikkelig suden siden 2009, har jobba å jobba, ser ut som det e ddet det blir i år med, bynne som lærling mer ifra sommer av gleda me litt med da
Robkill Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Jo takk, jeg også hadde forrige onsdag Men jo, blir godt å bli ferdig.. så har jeg 2 uker å puste lettet ut på og skru bil før jeg begynner å jobbe... stort sett gått i ett sett siden juni 2010 uten noe skikkelig ferie, så kjenner jeg har lyst til å ta livet med ro nå.. Første ferietur starter på østlandet!
haybimmsen Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 God bilene. [ Bilde ] flott bil du har kjøpt deg
Kjexx Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Takk for det. Du ser sikkert på sete posisjonen at jeg kjører stil.
scoot Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Fanken, jeg får så lyst på en annen bil nå på våren, ser at det gjelder fler her inne. Det logiske hadde jo vært å bytte ut E34'n i en bil med en bensingjerrig dieselmotor eller noe. Men... jeg liker jo E34'n så godt Må jo liksom bli en golf i min prisklasse, og det er ikke aktuelt.
scoot Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Halla! Jeg er misunnelig på din bil og, så nå liker jeg deg egentlig ikke! haha
wicky124 Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 God bilene. [ Bilde ] Nice farge! Men er det en iL?
Kjexx Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Ja jeg har ekstra kort. Laget for pygmeer. Hehe. Det skal stå for ille lav.
Mantis Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Takk for det. Du ser sikkert på sete posisjonen at jeg kjører stil. Du som kjøpte den E38 som lå på finn med teksten "Det er ikke bare ræva" og litt oppramsing av hva som var galt og ikke galt? Virket som en fin bil til fornuftig pris i alle fall.
Kjexx Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Jepp. Kjøpte den, skal legge ned noen tusen i den nå... Hel-lakkering, senk, ny tank, radiator, lister, felger. Men den er i overraskende bra stand.
scoot Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Hva var feilen med bensinlekkasjen? Tør jeg tippe rørene til utjavningstank?
Kjexx Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Rusta hull i tanken. Tydeligvis en svakhet på de, skal se om den kan sveises.
Anbefalte innlegg