Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Livet er urettferdig altså...

robkill har bursdag i dag (gratulerer med dagen :happybday: ) og jeg har eksamen...

lykke til, jeg hadde forige onsdag.. off kjenne følelsen, men tenk kor godt det blir å vær ferdig :P

Jo takk, jeg også hadde forrige onsdag #-o Men jo, blir godt å bli ferdig.. så har jeg 2 uker å puste lettet ut på og skru bil før jeg begynner å jobbe... stort sett gått i ett sett siden juni 2010 uten noe skikkelig ferie, så kjenner jeg har lyst til å ta livet med ro nå..

har ikke hat skikkelig suden siden 2009, har jobba å jobba, ser ut som det e ddet det blir i år med, bynne som lærling mer ifra sommer av :cry: gleda me litt med da :P

Skrevet

Jo takk, jeg også hadde forrige onsdag #-o Men jo, blir godt å bli ferdig.. så har jeg 2 uker å puste lettet ut på og skru bil før jeg begynner å jobbe... stort sett gått i ett sett siden juni 2010 uten noe skikkelig ferie, så kjenner jeg har lyst til å ta livet med ro nå..

Første ferietur starter på østlandet! :wink:

Skrevet

Fanken, jeg får så lyst på en annen bil nå på våren, ser at det gjelder fler her inne.

Det logiske hadde jo vært å bytte ut E34'n i en bil med en bensingjerrig dieselmotor eller noe. Men... jeg liker jo E34'n så godt :P Må jo liksom bli en golf i min prisklasse, og det er ikke aktuelt.

Skrevet
Takk for det. :) Du ser sikkert på sete posisjonen at jeg kjører stil. 8)

Du som kjøpte den E38 som lå på finn med teksten "Det er ikke bare ræva" og litt oppramsing av hva som var galt og ikke galt?

Virket som en fin bil til fornuftig pris i alle fall.

Skrevet

Jepp. Kjøpte den, skal legge ned noen tusen i den nå... Hel-lakkering, senk, ny tank, radiator, lister, felger.

Men den er i overraskende bra stand.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...