Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
går fint an og lage noe uten at det blir bråkete

Vel, jeg har enda ikke hørt noen som jeg synes låter spesielt godt. Selv ikke fra f.eks Simons eksos og tilsvarende "profesjonelle" synes jeg det høres spesielt bra ut. Og når jeg da i tillegg synes det er veldig pent når Eisenmannstussene stikker ut fra bakfangeren er det vel ikke så mye å spekulere på.

Hadde hjemmelaget eksos på Granadaen for 9 år siden, og synes egentlig den typen eksos hører mest hjemme på den typen kjøretøy.

Skrevet

Kjørte til Trondheim med 0,53 i forbruk i går. 80 km/t i snitthastighet. Hadde brukt 0,5 akkurat til Dombås, men så begynte det å bli sent så jeg tråkket på litt over fjellet! Går ganske rimelig vil jeg påstå!

Skrevet

Det er ikke så verst mtp 80 km/t i snitthastighet heller. Gikk ganske radig over fjellet for å si det slik. Klinte forbi en grå E90 etter Oppdal... Lurer på om han er her inne :P!

Skrevet
Det er ikke så verst mtp 80 km/t i snitthastighet heller. Gikk ganske radig over fjellet for å si det slik. Klinte forbi en grå E90 etter Oppdal... Lurer på om han er her inne :P!

Hva var toppfarta på minien? :D

Skrevet
Hva er forskjellen på 316 med 1.6 og 316 med 1.9l? Noen som kan forklare meg? :)

:stupid::angry:

E46 316i (den du har) kom med 1.9 liters motor. De gamle, E30 og E36 316, hadde 1.6 liters motor.

Edit: Forskjellen er jo at 1.9 vs. 1.6 kom i forskjellige generasjoner (som nevnt over, E36 som var før din E46, og E30 som var før det igjen) Og selvsagt mer krefter i 1.9 versjonen (115 hk) vs. E30 f. eks. som hadde 90... lol

Skrevet
Hva er forskjellen på 316 med 1.6 og 316 med 1.9l? Noen som kan forklare meg? :)

:stupid::angry:

E46 316i (den du har) kom med 1.9 liters motor. De gamle, E30 og E36 316, hadde 1.6 liters motor.

Edit: Forskjellen er jo at 1.9 vs. 1.6 kom i forskjellige generasjoner (som nevnt over, E36 som var før din E46, og E30 som var før det igjen) Og selvsagt mer krefter i 1.9 versjonen (115 hk) vs. E30 f. eks. som hadde 90... lol

Er bare 105 :P Men lurer på forskjeller med f.eks. aks (føler at min akselerer som en snegle fra 0 - 60 km/h). Hvorfor akkurat 1.9? Den er jo langt ifra like sterk som 320 (2.0), men det kommer kanskje av at det er to sylindere mindre?

Skrevet

Kan ikke forvente noe annet enn sneglefart med slik motor i en tysk komfortbil...

Dagens fun fact:

McLaren F1

Length: 4287mm

Width: 1820mm

Porsche Boxster

Length: 4369mm

Width: 1816mm

Holy crap... McLaren F1 er en LITEN bil ass...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...