Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller at ampera bare er et svært dårlig alternativ til bruksbil for en typisk norsk statsborger.

Greit, den går dritbillig i byen, men på langkjøring ble den jo slått av en 320d. Og den er jo ikke akkuratt gratis.

Opel, dere har gått på ei blemme.

Skrevet
Eller at ampera bare er et svært dårlig alternativ til bruksbil for en typisk norsk statsborger.

Greit, den går dritbillig i byen, men på langkjøring ble den jo slått av en 320d. Og den er jo ikke akkuratt gratis.

Opel, dere har gått på ei blemme.

Den selger ikke en dritt av den i hverken Storbritannia eller USA heller.

Skrevet

Har Opel noengang solgt godt i USA? Det har vel heller aldri Vauxhall gjort i Storbritannia, eller har jeg missa noe ? :P

Opel har jo faktisk solgt bra i Norge på sin storhetsted på 70-80 tallet, synd at 90 og 2000 talls oplene ødela så mye. En gammel Ascona eller Manta er jo dritkule.

Skrevet
det jeg mente var at han kunne lage noe nytt på det som står på nå isteden for og kjøpe det til 17 000.

Det er selvfølgelig mulig, men alle hjemmesnekra eksosanlegg jeg har hørt har bare vært bråkete, spesielt når man bare kjører uten pådrag. Det man ønsker er jo at bilen er lydløs ved normal kjøring og litt orkester ved pådrag. ;)

Eisenmann lager lyd det er verdt å betale litt ekstra for.

Da skulle du få hørt e36'en min.. Bygget nettopp eksos med 2.5" fra grenrøra og bakover til en Supersport bakpotte med den minste biltemapotta som cat erstatter :)

Ble utrolig bra! Hører svært lite på tomgang, rolig og behagelig ved vanlig kjøring og produserer et overraskende sint snerr ved pådrag :D Ved kjøring på tyngre gir lager den dyp og fin sekserlyd uten å være støyende i kupeen. Så "hjemmelagd" kan bli bra :) PRIMA! 8)

Skrevet

Hehe, nei må si at det har ikke vært overveldene suksess mtp på skussmålene den har fått..:lol:

Men, jeg må si det at jeg blir mere og mere betatt av BMW.. Har lånt litt forskjellige biler i det siste, og sammenlignet med BMW-modeller fra samme årstall er det som natt og dag..

Skrevet
Har Opel noengang solgt godt i USA? Det har vel heller aldri Vauxhall gjort i Storbritannia, eller har jeg missa noe ? :P

Opel har jo faktisk solgt bra i Norge på sin storhetsted på 70-80 tallet, synd at 90 og 2000 talls oplene ødela så mye. En gammel Ascona eller Manta er jo dritkule.

Går under Chevrolet Volt i USA.

Skrevet

Gåen bærekule®? er slik på min.. Rister så en skulle trudd at hele forstillinga detter av :shock: Dette er kun merkbart rett fram, rister det i sving så er endeledda klare for utskifting :)

Skrevet
Kast i bremseskiver.

Tviler jeg på, siden det ikke var risting i rattet før montering av coilovers.

Gåen bærekule®? er slik på min.. Rister så en skulle trudd at hele forstillinga detter av :shock: Dette er kun merkbart rett fram, rister det i sving så er endeledda klare for utskifting :)

Takk takk! :) Har fått tidligere tips om at kanskje svingamrsforingene kan være slitt, men skal ta få ta en titt på dem og kanskje få skiftet dem ut. Men rart at dette kom etter at jeg monterte coilovers? Vår ikke sånn for 2mnd siden..

Kan det riste i rattet siden jeg ikke har tatt 4 hjulskontroll på bilen?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...