Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jammen meg ett lite spørsmål i "kveld" også :) I E90en så har jeg Navi, en sånn CD som man putter inn i "DVD" spillern i bilen. Her er det sånn trafikk informasjon som selvsagt ikke virker i Norge, men vil dette virke når vi skal til Munchen om to uker?

Samme med SOS knappen i taket, kan dette systemet virke når jeg tar bilen til Tyskland?

Skrevet

Virker ikke varsling om trafikkinformasjon?? Det mener jeg og huske at den gjorde i min faktisk!

SOS-knapper skal vel funke i Tyskland, om bilen er solgt ny der, og nød-nr til den tjenesten i Tyskland er lagret som nummer :) Det sa forrige eier på den jeg hadde.. Han kjørte mye til Tyskland ifb med slekt.. Du kan jo bare prøve når du kommer dit :lol:

Skrevet

slo meg akkurat at jeg mulig trenger nye hjulbolter til nye 19" bbs lm replicaene mine(gold track). noen som har snøring om det er nødvendig eller ikke? evnt om dem er lange nok til 5 mm spacere på hvert hjul.

evnt om noen vet org lengde på gjengeparti på e90. utifra det jeg ser på gs er det 25mm?

Skrevet

Snøføre tilstander ute med sommerdekka mine - på tide å bytte til fersk gummi :P Fikk en uforventet (men jævlig artig) slædd i sted, men Jedi-treninga i vinter på snøføret ordna biffen :lol:

Skrevet
Virker ikke varsling om trafikkinformasjon?? Det mener jeg og huske at den gjorde i min faktisk!

SOS-knapper skal vel funke i Tyskland, om bilen er solgt ny der, og nød-nr til den tjenesten i Tyskland er lagret som nummer :) Det sa forrige eier på den jeg hadde.. Han kjørte mye til Tyskland ifb med slekt.. Du kan jo bare prøve når du kommer dit :lol:

Hmm, skal det virke i Norge altså. Får prøve å fikle litt med det i morgen, men da har jeg altså hatt bilen i 1,5 år uten å vite at det funker :wink: Tok meg ett år å finne ut at jeg har bluetooth også, flaut :roll:

Hehe, prøve SOS knappen ja :lol:

Skrevet

Mener å husker at d kom opp på skjermen når jeg kjørte den hjem fra stavanger, og det stemte med plassene som var merket, med at det var arbeid der :) Hehe, 1 år å finne blåtanna faktisk :lol: Første jeg gjorde da jeg dro hjem med bilen var og koble opp den ;) Lettvint å ha phonen tilgjengelig på bilen bare ved å sette seg inn i den og slå på tenning :)

Jaa, synes du skal gjøre det, og komme med tilbakemelding på hva som skjedde 8)

Skrevet
Snøføre tilstander ute med sommerdekka mine - på tide å bytte til fersk gummi :P Fikk en uforventet (men jævlig artig) slædd i sted, men Jedi-treninga i vinter på snøføret ordna biffen :lol:

Du snurra ikke altså ?

Skrevet
Som plaster på såret for mine rasistiske innlegg...Noen som vil ha en billett til david guetta på valle hovin imorgen?

Gir den bort :)

JA

Kan jo ikke gi den til deg, når det er for de rasistiske innleggene. Jeg tar den! M|Fjeld du er ikke gammel nok!

Skrevet

Må få sveisa diffen, lei av å spinne på 1 hjul!! :evil:

Som plaster på såret for mine rasistiske innlegg...Noen som vil ha en billett til david guetta på valle hovin imorgen?

Gir den bort :)

JA

Kan jo ikke gi den til deg, når det er for de rasistiske innleggene. Jeg tar den! M|Fjeld du er ikke gammel nok!

Huh? Hva er aldersgrensen? :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...