Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

aldri sagt at bmw er best...men er liiiitt lei fokuseringen på porsche her i tulletråden...

Jaja, skjønner den. Det var bare et eksempel fra min side, og ikke nødvendigvis ment mot deg :)

Men da går det jo an å prøve å legge ut et nytt tema som man kan fokusere seg litt om, noe spennende som kanskje vil fange de aller flestes interesse. Snu litt om på temaene. Samtidig lønner det seg å skrive noen lunde formelt vil jeg tro. :)

Problemet er jo at skriver man om noe annet! blir det alltid vinklet mot Porsche igjen! ikke at det gjør noe for min del sånsett men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er godt i gang med bobla igjen nå :) blir vel ikke lenge til den kommer på veien igjen :)

Artig :P mye som gjenstår? hva har du gjort?

har demontert en del forstillig, skal bytte dempere og fjærer. samt, muligens bremseskiver.. skal sveise 2 rusthull. pusse den ned og lakke den ( jalla garasjelakking ) blir ikke restaurert, skal bare fikse feil etter eu kontroll :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aldri sagt at bmw er best...men er liiiitt lei fokuseringen på porsche her i tulletråden...

Jaja, skjønner den. Det var bare et eksempel fra min side, og ikke nødvendigvis ment mot deg :)

Men da går det jo an å prøve å legge ut et nytt tema som man kan fokusere seg litt om, noe spennende som kanskje vil fange de aller flestes interesse. Snu litt om på temaene. Samtidig lønner det seg å skrive noen lunde formelt vil jeg tro. :)

Problemet er jo at skriver man om noe annet! blir det alltid vinklet mot Porsche igjen! ikke at det gjør noe for min del sånsett men.

Det er sant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være mulig, jeg har ikke tenkt så mye over det :)

Men uansett er jo igrunn det bare en bagatell, jeg vil ikke ta parti med noen, men det er jo ikke verre enn å overse de postene angående Porsche. Så kan man heller fortsette å poste om noe annet! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

356 speedster er vel skamdigg...and thats all the porschetalk u`ll get from me :P

Aldri likt den jeg. Setter pris på den som en klassiker, men vanskelig å se for meg bruke penger på den, selv om den kostet 150.000 kr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, dette er nesten "morsomt". Jeg har ventet hele uka på at det skal begynne å regne slik at den siste snøen forsvinner. Det har imidlertid uteblitt, så jeg bestemmer meg for å ta en skikkelig vårregngjøring av Minien i dag, mens det er tørt ok "fint" vær. Akkurat da jeg er ferdig med bilen utvendig OG har tørket den, så begynner det å ØSE ned regn! :lol: Måtte bare rygge i garasjen i full fart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...