Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Drar på jobb om 2-3 timer jeg, så jeg får ikke støvsugd i dag. Blir dog en kort turnus for meg nå, pga lokale lønnsforhandlinger, så jeg vender hjem allerede på lørdag eller søndag morgen. Da skal jeg i løpet av uken hente hjem 2002'n! DET gleder jeg meg til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det koster mer enn 150k for en strøken 356, snakker nok bortimot 1mill for et strøkent eksemplar.

Så til 150k hadde det blitt en dønn strøken E30! :)

Det vet jeg jo :) Mente det slik at selv om den hadde kostet dritlite så hadde jeg ikke brukt egne penger på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det koster mer enn 150k for en strøken 356, snakker nok bortimot 1mill for et strøkent eksemplar.

Så til 150k hadde det blitt en dønn strøken E30! :)

Det vet jeg jo :) Mente det slik at selv om den hadde kostet dritlite så hadde jeg ikke brukt egne penger på den.

Svarte på wicky sitt innlegg ;)

Men men, smaken er som baken , delt i to :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan aldri bli for mye Porsche Wicky, men jeg forstår at det kan være litt vanskelig å se poenget med en speedbåt når man selv manøvrerer en supertanker... :lol:

Et par-tre fine "alminnelige" Porschemodeller... :)

Boxster RS 60 og 550 Spyder

u1fxuloi8mitgdxr50y1.jpg

911 anno 1978

wsc6ile2mizqri9fp63r.jpg

911 anno 1982

fqd95o1uqau5uhmidx5a.jpg

912 anno 1967

huiz430pn3upl08b8bec.jpg

914 anno 1973

qkmfhvd9t8ufhdzp578l.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ikke diskutere spennende biler istedet? føler at porsche er for mainstream og ett samlebånd prosjekt...da er en lambo mer eksklusiv....

Lamborghini er også VAG idag så det kan vi godt diskutere, men Porsche er mer interessant. 914 kom også som 914/6... altså med en boxersekser. Helt klart en kul bil og veldig, veldig 70-tallet med ditto kule lakkfarger.

911 anno 1966

uc8nvc6z081n5aubi058.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vittig at det er helt ok å diskutere Porsche, Lambo og andre "fancy" biler men hvis noen oppretter et saklig tema for å få hjelp angående et annet "mindre fancy" bilmerke, for eks Ford, så blir man omtrent lynsjet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vittig at det er helt ok å diskutere Porsche, Lambo og andre "fancy" biler men hvis noen oppretter et saklig tema for å få hjelp angående et annet "mindre fancy" bilmerke, for eks Ford, så blir man omtrent lynsjet.

Ford kan da ikke sammenlignes med BMW på den samme måten som div. Porschemodeller kan det. Jeg synes ikke at dagens Ford Mondeo er verdt å nevne i samme åndedrag som E90/91 og F10/11, men for all del... moderatorene må gjerne være uenige med meg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...