Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe, hadde vært stas det ;) er en stund siden jeg har kjørt noe gromt nå.. sist var vel 640i cab ifjor..

eller kjørte jeg en Cooper S her om dagen, men original styling og KW senk..

Skrevet
Noen som abonerer på autofil? Hva i alle dager fikk jeg med i bladet? Gummi firkant der det står autofil... Hva skal jeg med den? Den lukter ikke noe godt, og heller ikke spiselig. Ikke er den klissete, så jeg får klistra den noen steder... Ikke er den noe fin heller, bare helt svart...

Hilsen en fortvilt autofil firkant eier :-k

En eller ann? Så på den igår også, gikk par ganger rundt den, der den lå på bordet... Spurte hva du var, men fikk ikke noe svar.. Hva ER det der?!

Ta bilde av denne da, nyskjerrig på denne dingsen din ;)

Skrevet
AC'n min har sluttet å funke! :( men har gass og trykk alikevel, hva kan være galt? ingen sikringer som er gåene heller, den bare starter ikke, det gjør heller ikke AC-vifta

prøver igjen jeg, trenger virkelig AC nå!

Har du sett om det virker når AC knappen ikke er på?

Jeg brukte flere tusen på feilsøking en gang uten resultat. Noen uker senere fant jeg ut at bryteren var "feil vei" når den ikke lyste så blåste det kald luft som bare juling.

Skrevet
AC'n min har sluttet å funke! :( men har gass og trykk alikevel, hva kan være galt? ingen sikringer som er gåene heller, den bare starter ikke, det gjør heller ikke AC-vifta

Jeg brukte flere tusen på feilsøking en gang uten resultat. Noen uker senere fant jeg ut at bryteren var "feil vei" når den ikke lyste så blåste det kald luft som bare juling.

Så rart :S er ikke sikker, men tror den blåser like varmt da også..

Skrevet

Slik er alle AC-bryterene på eldre Mercedes :P

Edit:

Har du sjekket om pumpa slår inn? Se på magnetstykket i fremkant, det skal gå rundt når AC er på! Den vil rikitignok ikke slå inn om det er for lite gass på systemet, det er det egne trykkbrytere som sjekker.

Men er du sikker på at det er nok gass?

Skrevet

Hei gutter og jenter, ba dama å ta bilde av dingsen min :lol: hoho :P

Så pliz, fortell meg, hva faen er det der? Vil bruke det til et eller anna!!! Ikke super god bilde, men kan ta bedre bilder når jeg kommer hjem hahahaha

htsgfhiiuzwx71uc56za.jpg

Som dere ser så er den i plast på begge sider... Størrelse som en røyk pakke... 5-8 mm tykk... Går ann å bøye, men retter seg opp igjen. Er laget av gummi.

Skrevet
Sikkert mobilholder, sånn gummigreie du bare slenger på dashen, så kan du legge mobilen oppå uten at den sklir ;)

de er geniale ;)

Skrevet

Jo, men den er jo ikke så jævlig klissete egentlig... jeg kan teste, men med min kjøremåte så må mobilen ha 5 punkts belte og hjelm :weirdwalkingthing:

PS. Hvor skal jeg plasere den på e39...? Ved gir spaken? Er det plass? Tviler på det om jeg husker rett.....

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...