Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Grattis! ;) satser på bilde etterpå da? :)

hehe, får ikke begynt på monteringa enda :P setter bilen inn på bukk i kveld, så blir det vel litt i lunsjen i morgen :P

Skrevet
Skattepengene har kommet på konto her :)

Fikk ingenting jeg.. :( Noen som vet når neste utbetaling kommer?

Skrevet

Argh, eu kontrollen på e36'en gjorde at jeg nå må bytte bremserør bak. Må vel ned med tanken og helvette. leeeeeeeeei.

Skrevet
Argh, eu kontrollen på e36'en gjorde at jeg nå må bytte bremserør bak. Må vel ned med tanken og helvette. leeeeeeeeei.

Det stemmer.. Møkkajobb!

ah det er kjedelig jobb, men når du er ferdig, så kan du være letta og tenke at du slipper å gjøre det noe mer på den bilen, bruk kobber-rør =D

Skrevet

Det stemmer.. Møkkajobb!

ah det er kjedelig jobb, men når du er ferdig, så kan du være letta og tenke at du slipper å gjøre det noe mer på den bilen, bruk kobber-rør =D

Kobber rør er fint å bøye, men lett å få mangler på EU kontroll med tanke innfesting av rør, trenger dobbelt så mange som normalt..

Kjøp kobbernikkelrør på biltema, kjøp verktøy til å lage flens på rørene med og nipler :) Da går det greit :) Bøy de nye rørene etter de gamle :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...