Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Luksusfellen er ganske interessant. En soper som går 15 000 i underskudd hver mnd nå. 20 år gammel, hatt 18 biler. 4 betalingsanmerkninger og regninger for 150 000,- som de telte sammen.

Så dette programmet jeg også i stad. Er ganske utrolig å gjøre seg til gjelds slave for noen hønngamle Forder :roll: Men det sto jo en E39 i bakgrunnen der også da og den ble ikke nevnt, var kanskje ikke hans bil. Uansett så er det kjedelig å komme ut for inkasso og betalingsanmerkninger i så ung alder, det får jo bare følge senere livet.

Men det er vel ikke riktig å kalle han for soper da, det var jo ikke noe å si på viljen hans da selv om resultatat var noe variert :wink:

Edit: Var det dama sin E39? Synes det ble snakka om at ho solgte en Nissan ett eller annet for å betale gjelda ho hadde tatt for han

Skrevet

Hu hadde en E39 og en 200 sx, han hadde en fiesta og en taunus. Gud vet åssen motor det var i den taunusen, for den så faen ikke ut, og han hadde betalt 40 for den.

Skrevet

det er ikke alle som tenker når dem drar kortet og klarer å tenke lenger frem i tid enn det nesa rekker, men men alle lærer vell til slutt forhåpentligvis noen litt dyrere enn andre.

var ikke lenge det forholdet varte , det var vell et par uke elns så gadd ikke dama hans mere.

Skrevet
Hu hadde en E39 og en 200 sx, han hadde en fiesta og en taunus. Gud vet åssen motor det var i den taunusen, for den så faen ikke ut, og han hadde betalt 40 for den.

Slik var det ja :) Tror det var en cosworth motor i den Taunusen, spenstige planer han hadde for den iallfall.

Skrevet
det er ikke alle som tenker når dem drar kortet og klarer å tenke lenger frem i tid enn det nesa rekker, men men alle lærer vell til slutt forhåpentligvis noen litt dyrere enn andre.

var ikke lenge det forholdet varte , det var vell et par uke elns så gadd ikke dama hans mere.

Så det er slutt?

Skrevet

Var det M|Fjeld han fyren het? :lol:

Neida. Men de var vel ikke sammen i bare en mnd? Han hadde jo alt lånt 50 lapper av hu... Eller ble det slutt 1 mnd etter programmet?

Skrevet

Drit bra... Jeg trenger radiator, ender nok opp med en fra veng tenker jeg. 1640 spenn er faen ente gæærnt. Mekognomen skal ha 4800..

Skrevet
10.000 kr. kort og noen uker for tidlig for meg, men jeg vil ha en slik E36 og bruke som banebil :'( Blir sikkert solgt ila. et par dager...

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35617556

Jeg handler ikke av folk som heter selger eller bmw..

Sikkert en innvandrer som er redd for å bli diskriminert :lol: Bare at han/hun gjør seg ekstra bemerket på den måten. Skriver ordentlig norsk da, sikkert ikke så ille.

Sendt han SMS jeg, får se hva han sier om bilen og hvordan han er som person. Hvis han kan godta tre delbetalinger og skrive en ordentlig avtale med kopi av førerkort begge veier, så kan jeg godt drøye E28ens verkstedsbesøk og senkeplaner i et par måneder... First world problems!

Skrevet
Drit bra... Jeg trenger radiator, ender nok opp med en fra veng tenker jeg. 1640 spenn er faen ente gæærnt. Mekognomen skal ha 4800..

Mekonomen er latterlig dyre da :roll:

Skal ha 4 nye lambdasonder nå. Ebay: 1600kr for 4. Mekonomen: 1600kr for 1... Begge Bosch.

Og jeg jobber på Mekonomen :roll:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...