Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd at tennplugger plutselig skyter ut av toppen?

Plugga ble bytta for ca 30.000 km siden og har aldri hatt problem, men da jeg skulle starte tidligere i dag bare smalt den ene rett ut av hullet.. og det finnes ikke gjenger igjen, så jeg må finne meg ny topp, eventuelt motor.. Faen!!

Skrevet
Noen som har opplevd at tennplugger plutselig skyter ut av toppen?

Plugga ble bytta for ca 30.000 km siden og har aldri hatt problem, men da jeg skulle starte tidligere i dag bare smalt den ene rett ut av hullet.. og det finnes ikke gjenger igjen, så jeg må finne meg ny topp, eventuelt motor.. Faen!!

Åh.. Så kjedelig :S ? Var det toppen som røk kanskje? eller bare pluggen som skøjt avgårde som ei rakett?

Skrevet

Neida knut, det går så fint. Skjedde på m30'n min også. En halvtime senere var det i orden igjen. Løsgjenger / helicoil :)

Skrevet
Neida knut, det går så fint. Skjedde på m30'n min også. En halvtime senere var det i orden igjen. Løsgjenger / helicoil :)

Dette er noe de fleste bilrekvisitabutikker har :)

Skrevet

De fleste bilverksteder har også sånt inne, om man ikke vil begynne med det selv. For når den ryker, da må som regel toppen ut :P

Skrevet

Hva er det? Synes jo det er mistenkelig at noe slik kan skje i det hele tatt, sånn helt ut av det blå. Pluggen skjøyt rett ut ja.

Skrevet

Toppen er aluminium da, hvis det har vært dårlig fra før og det har blitt entra litt skeivt eller noe så skal det ikke mye til. Mine var dritt dårlige, men jeg fikk de til å funka 5-6 pluggskift:P

mega1107.jpg

Det er ett gjengeparti man setter inn der det skulle vært gjenger. Holder mye bedre enn originalgjengene :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...