Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Foppall=usj.

+1

Forstår abolutt ikke hvor gleden ligger i å se på lettkledde manner som løper etter en ball..

Vell, samma kan jo sies om mange forskjellige sporter, f eks boxing:

Forstår abolutt ikke hvor gleden ligger i å se på 2 lettkledde menn i shorts kose med hverandre...

Eller mma?

Er lettkledde menn der å, med ENDA mindre klær. Men sporten er bein tøff og hard, og jeg ser for meg 2 x 45 min med aktiv spurting er greit nok hardt det å.

Er ikke fan av fotball sånn sett, men em/vm gir meg alltid god grunn til å drikke øl med gutta.

Og over til helt noe annet... Bestilt tur til amster for meg og fruen ;) Aldri vært der, men har hørt mye fint om byen. En god del venner som har vært der, med mange forskjellige interesser, og alle har snakket varmt :)

Skrevet

Sitter ikke og ser MMA alene, men det en av veldig få sporter utenom motorracing som jeg tåler og elsker å se med gode venner :) Også er det fint å se ekte slåssing og blod midt i feminiseringen av samfunnet! Frisk pust.

Skrevet

Vell, samma kan jo sies om mange forskjellige sporter, f eks boxing:

Forstår abolutt ikke hvor gleden ligger i å se på 2 lettkledde menn i shorts kose med hverandre...

Eller mma?

Er lettkledde menn der å, med ENDA mindre klær. Men sporten er bein tøff og hard, og jeg ser for meg 2 x 45 min med aktiv spurting er greit nok hardt det å.

Er ikke fan av fotball sånn sett, men em/vm gir meg alltid god grunn til å drikke øl med gutta.

Og over til helt noe annet... Bestilt tur til amster for meg og fruen ;) Aldri vært der, men har hørt mye fint om byen. En god del venner som har vært der, med mange forskjellige interesser, og alle har snakket varmt :)

Ser ikke boksing eller MMA heller..

Amsterdam er et fint sted å fordrive tid. Eneste gangen i mitt liv jeg har misset et fly (og jeg har tatt et par av dem), var når vi skulle hjem fra Amsterdam. Helsikes russere med brennevin..

Skrevet
Liker ikke fotball jeg heller, men EM og VM finaler syns jeg er gøy. Dét er bra fotball. All annen fotball er boring...

Min mening også! Følger delvis med på bra kamper i EM og VM.. sluttspill "må" man neste få med seg..Neste er Italia vs Tyskland...DET!!!! blir bra kamp!! 8)

Skrevet
Selger du alle bilene dine wicky? 7'ern og mercedesen? Kjøpt deg volvo? :P

Jupp..jaguaren er solgt, erstattet med en drivstoffgjerrig volvo...sjuern er solgt, og erstattet med en helt ok S-klasse... Coupeen selges da jeg vet jeg ikke får tid til å få den fikset innen neste 4 årene..da kan heller noen pusse den opp og gi den kjærlighet enn at den står hos meg og ruster...

Skrevet
Brøyekant sa du?

Bilet er tatt ved Ulla-Førre anlegget på slutten av 70-tallet.

[ Bilde ]

How the hell? Sett flere slike bilder...aldri skjønt hvordan det er mulig!?

Ja hvordan er det mulig?

Brøyer brøyebilen fra første snø fall og holder det gående?

Skrevet

Ser ikke boksing eller MMA heller..

Amsterdam er et fint sted å fordrive tid. Eneste gangen i mitt liv jeg har misset et fly (og jeg har tatt et par av dem), var når vi skulle hjem fra Amsterdam. Helsikes russere med brennevin..

Hm... Hvordan sport går det i hos deg da? Bortsett fra med eksos lyder da :twisted: Noe må vell du synes er artig?

Hehe ja, sånn kan det gå. Tatt noen fly gjennom tider jeg også, og sett mye rart som kommer og går søppel drita :S

Selger du alle bilene dine wicky? 7'ern og mercedesen? Kjøpt deg volvo? :P

Jupp..jaguaren er solgt, erstattet med en drivstoffgjerrig volvo...sjuern er solgt, og erstattet med en helt ok S-klasse... Coupeen selges da jeg vet jeg ikke får tid til å få den fikset innen neste 4 årene..da kan heller noen pusse den opp og gi den kjærlighet enn at den står hos meg og ruster...

Skjer med salg av all kjøretøy? Snakker vi ny bolig eller noe jeg ikke har fått med meg?

Skrevet

Er bolig på tapeten..haha :P Pluss, drit lei bensinsluk av en sjuer og en jaguar.. Må ha meg noe mer fornuftig å rulle rundt i til daglig så får jeg heller komme tilbake med noe spennende til neste år :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...