Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hm, jeg registrerte meg på Mercefreaken, jeg tror det blir vanskelig å holde kustus på to forum. Meg og multitasking = no go.

Registrert meg på et par amerikanske bmw-forum for litt sida, ga opp etter kort tid :P

Skrevet
Hm, jeg registrerte meg på Mercefreaken, jeg tror det blir vanskelig å holde kustus på to forum. Meg og multitasking = no go.

Det er ett dødt formum..skal du få noe ut av merceverden, meld deg inn i mbentusiastklubb eller merceforumet.com...

Skrevet
ja det vet vel du alt om morty999... :wink:

MB er og forblir den kjedeligste bilen som finnes wicky, unasett hva dere sier.

takZa, nei på m535i som skal få turbo :)

Skrevet

Det er ett dødt formum..skal du få noe ut av merceverden, meld deg inn i mbentusiastklubb eller merceforumet.com...

Hvilket er best? Jeg ønsker bare å ha et forum å spør når jeg trenger hjelp om noe. Jeg ønsker ikke å delta aktivt slik som jeg gjør på bimmers.

bimmers.no er det eneste forumet jeg følger med på, var medlem på bilforumet.no for noen år siden, men det gikk ikke.

Om MB er kjedelig eller ei Morty999 er opp til hver enkelt, jeg synes Fiat 500 og Audi A2 er kult også så. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...