Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Enkelte ganger hadde d vært morsomt å fått vite hva slike mennesker tenker :lol:

STATUS! STATUS! STATUS! STATUS! STATUS! STATUS! STATUS! STATUS! STATUS! STATUS! STATUS! STATUS! STATUS! STATUS! STATUS! STATUS!

Som om ingen klarer å gjennomse slik idioti.

Skrevet

Liker cab, men ikke cruise-cab. Bare sportsbiler med taket av.

Likte aldri å kjøre MX-5en med taket nede i byen, følte meg stirret på av alle og liker ikke oppmerksomhet, så taket ble bare tatt av på forlatte (og svingete :D) veier. Det er fantastisk når man kan lukte skogen i det man gønner gjennom...

Skrevet
Aldri likt cab

Men plutselig så handla jeg en idag. liker den bedre allerede :mrgreen:

[ Bilde ]

selg meg bagasjeluka di a :P

så kan du få en med bulk av meg :P

kjøpte meg e30 cab jeg å for ikke så lenge sia, digg i finværet :)

fin å kjære, men om man skulle kælve rundt så sliter man :P

Skrevet

viewtopic.php?f=9&t=231746

Hei! Ikke noe penger i dag. Om du hadde overført i går så hadde de vært hos meg senest 17 i dag. Det er ingen vits å finne på en unnskyldning, for jeg har ringt til Storebrand i dag og spurt dem. Du sier du ikke er noen svindler, men det ser jammen meg sånn ut gitt. Klarer ikke å stole på deg når det er så mange omstendigheter som taler i mot deg. Du gir meg ikke noe annet valg enn å anmelde deg på mandag. Det skulle ikke forundre meg om felgene du har "sendt" meg fortsatt sitter på bilen din heller.

Noen som gidder å kjøre seg en tur? Vil ikke at noen skal gjøre noe ulovlig, bare observere hva slags felger han har på bilen sin.

Skrevet

Noen som har tips til hvor man kan handle skikkelig utstyr ifb med oppussing? Tenker på dykksag, sirkelsag, kapp/gjær-sag osv..:)

Skrevet

Kjapt spørsmål, er det vanlige eller lynx gjenger på veivtappen til m52? Skulle gjerne hatt den løs istad :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...