Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordel med lett lappen ja ;) Slipper kjøregård og teori om jeg husker rett! For teorien gjelder i 2 år om du består å ikke kjører opp, men er evig om du tar lappen.

Skrevet

dvs at jeg har teorien i boks det da? NICE!

Uansett ikke teorien og kjøregården som koster spenn, men alikevel, fordel er fordel.

Skrevet

Mener å huske det ja ^^ 4 år sia jeg kjørte opp så litt rusten :P

Er vel ikke så mye å spare nei. Husker de fortalte på kjøreskolen at om man tok mellom tung når man var 18 så trengte man bare et sikkerhetskurs på bane. Faen at man ikke gjorde det :P kosta vel 6k ink oppkjøring

Skrevet
Begrenset ut i fra hva ATV'n er registrert som, hvis jeg ikke tar feil?

Hadde vært kjekt med en ATV... :lol: Evnt moped, som er litt billigere... Men igjen, ATV på fisketur må være helt koooonge! :twisted:

Skrevet

Etter hva jeg leser kan man registrere den og kjøre den på billappen, men da har den fartsbegrensning... Regger man den som MC så slipper man begrensning. Vet dog ikke hva fartsbegrensningen er på...

Skrevet
ATV registrert som tung motorsykkel kan kjøres med førerkort klasse B, C eller D. Disse kan selvfølgelig også kjøre moped. Vi gjør oppmerksom på at førerkort klasse A, motorsykkel ikke gir førerrett for ATV registrert som motorsykkel.

Så jeg kan kjøre en ATV med klasse B som er registrert som tung motorsykkel og som dermed ikke har fartsbegrensning? =P~

Skrevet

Faen, der gikk Rudskogen-turen til helvete også :( 3 av 4 maskinister har akkurat fått, eller venter baby når som helst, så jeg må være med båten ned til Hirtshals i Danmark !! Tyyypisk min flaks når jeg planlegger treff selvfølgelig... Tradisjon har blitt dette!

Skrevet
ATV registrert som tung motorsykkel kan kjøres med førerkort klasse B, C eller D. Disse kan selvfølgelig også kjøre moped. Vi gjør oppmerksom på at førerkort klasse A, motorsykkel ikke gir førerrett for ATV registrert som motorsykkel.

Så jeg kan kjøre en ATV med klasse B som er registrert som tung motorsykkel og som dermed ikke har fartsbegrensning? =P~

Er dette fra lovdata eller noe ? Nytt for meg, nå vil jeg ha ATV.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...