316 Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Turnusordningene gjør det vel greit å bo akkurat hvor du vil!
bmwgrace Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Turnusordningene gjør det vel greit å bo akkurat hvor du vil! Joa. Men tror ikke jeg har psyken nok til å bo utti havet i 2 uker. MÅ være med folk hver dag
bmwgrace Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Er folk der og da ! Dyr også ! Også kan jeg ikke kjøre bil Ja, men ikke folk jeg kjenner. Kommer sikkert ikke overens med dem der ute. Og skjønner ikke hva dem sier
bayerks-mach-werk Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Nå som vi er inne på offshore lurer litt på å bli skipselektrikker og lurer litt på hva den jobben innbefatter ? Noen her som jobber offshore med skipselektrikkere som kan gi meg en liten pekepinn ?
Jørgen Lie Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Nå som vi er inne på offshore lurer litt på å bli skipselektrikker og lurer litt på hva den jobben innbefatter ? Noen her som jobber offshore med skipselektrikkere som kan gi meg en liten pekepinn ? Vet Andros her inne er skipselektrikker.. Du kan jo sende han en PM og spørre om ingen her kan svare deg
Yngvejos Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Yngvejos har vel også peiling på dette? Vet ikke hvor store forskjeller det er på båt kontra plattform, men jeg tipper det går ut på å bytte ut råtten kabel, bytte ut slitte kabelmerker/skilt, stramme rekkeklemmer og prøve å fikse utstyr som ryker og slå inn en sikring i ny og ne.
fish Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 En kamerat av meg jobbet som skipselektrikker på RCCL, jobbet da på cruiseskip som går i Caribien. Seilte vel ut fra Florida.. Høres ikke det forlokkende ut, så vet ikke jeg..
bayerks-mach-werk Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Nå som vi er inne på offshore lurer litt på å bli skipselektrikker og lurer litt på hva den jobben innbefatter ? Noen her som jobber offshore med skipselektrikkere som kan gi meg en liten pekepinn ? Vet Andros her inne er skipselektrikker.. Du kan jo sende han en PM og spørre om ingen her kan svare deg Aha takk for svar får vell sende han en pm, har enda 1,5 år igjen av læretiden som vanlig elektriker.
316 Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Hadde en gammel skipselektriker som kollega en periode, før han gikk av med pensjon... Han fikk kjørt pikken sin i hver havn, hvert fall!
RS-Heggem Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Jeg snakket med opplæringskontoret innen det jeg nå skal bli(yrkessjåfør). Fikk da servert førerkort klasse CE, G8, G11, alle truck kran og maskinførerbeviser pluss en lærlingkontrakt uten å løfte en finger De betaler også bolig da jeg skal gå skole i 3md i hønefoss Stakkars deg. Skal du tjene raske penger? Hva er målet med yrkessjåfør karrieren din? Hvor mange timer er ønsket dit å arbeide hver dag?
Anbefalte innlegg