Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
:? å fyyy faen !! har en kompis som ikke ville i millitæret i morgen, så han kom på besøk nå.. vi styra frem å tilbake ang hva vi skulle gjøre så tilslutt så knakk jeg armen på`n. sinnsykt ubehagelig lyd. . .

What in the name of fuck did i just read?? :shock::shock:

+1

Hva faen... Passer med en liten "Pics or it didn't happen" her, eller?

http://www.youtube.com/watch?v=RzOnqD4W-tI

Skrevet

Hvordan får jeg byttet girbelgen? Må vel av med plastikken rundt på midtkonsollen. Finner ikke ut hvordan, noen som har noen gode tips? (1-serie)

Skrevet
Hvordan får jeg byttet girbelgen? Må vel av med plastikken rundt på midtkonsollen. Finner ikke ut hvordan, noen som har noen gode tips? (1-serie)

Skal stortsett være til å dra opp?`Verktøy som er godt egnet = Håndsag. :P

Skrevet

Satt å så gjennom noen gamle mobilbilder, da jeg kom over et bilde jeg ikke kan huske :P

F11 i fargen taxi gul spessielt

35214bs.jpg

Edit: Veldig dårlig bilde tatt gjennom et stk. skittent vindu i fart..

Edit2: Leif var en liten tur innom

Skrevet

Kunne tenkt meg og eid en slik faktisk, selvom jeg ikke er noe glad i Saab på noen måter. Men den der har god historie.

Skrevet

Det der er så latterlig debatt. Er det virkelig en debatt? Hvorfor er det en debatt? Kan folk som ikke kan språket vårt, folk som ikke har LYST til å lære språket vårt og som ikke vil jobbe bare komme å kreve?

Spør du meg er det noe forbanna tull, samme hvilket folkeslag det gjelder. Jeg kan jo ikke bare ta med meg slekta mi, dra til et annet land og kreve å få et sted å bo sånn helt uten videre? Eller er vår moderne verden blitt sånn?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...