Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Passa fangerane overens på E46 ? :) liksom coupe-sedan-turing ovs..

Sedan og touring har helt like frontfangere, og det samme har coupè og cabriolèt. Sedan og touring har ulik bakfanger, mens coupè og cabriolèt har lik.

Man kan bruke sedan-/touring-frontfanger på coupè/cab og omvendt, men de til coupè/cab er bittelitt bredere, og de til sedan/touring har en sort plastlist foran. Samme gjelder for bakfangeren til sedan og den til coupè/cab, men har mener jeg det er noen andre fester også. Den til touring er helt ulik. Fangerene til compact passer heller ikke noen andre modeller.

Skrevet

Snakker ikke om arbeidsledighet nå, men at folk over hele vesten + en god del andre land har bra bilparker. Se på Tyrkia f. eks, latterlig mye gromt der...

Tror ikke vi har en Veyron på norske skilter engang...

Hadde vi ikke hatt de eksplosive avgiftene på kjøretøy som vi har i Norge, så hadde det nok vært en del flere Veyron o.l på veiene her til lands også..

RublingsSkoda? Er det ikke bedre å gå da? (seriøst??)

Skrevet
http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=35647058&year_model_from=2008&carModel=6747&engine_effect_from=100

Hva syns folket? Var å prøvekjørte en demobil i dag. Ikke værst utseende med Monte Carlo pakken.

Vurderer den seriøst. Og jeg som aldri skulle ha vag :/

Kjøp deg en E46 i stedet... Eller en E60 med litt km bak seg.. Eller en E39.... Eller en, ja, hva som helst :lol:

Skrevet

Snakker ikke om arbeidsledighet nå, men at folk over hele vesten + en god del andre land har bra bilparker. Se på Tyrkia f. eks, latterlig mye gromt der...

Tror ikke vi har en Veyron på norske skilter engang...

Hadde vi ikke hatt de eksplosive avgiftene på kjøretøy som vi har i Norge, så hadde det nok vært en del flere Veyron o.l på veiene her til lands også..

RublingsSkoda? Er det ikke bedre å gå da? (seriøst??)

Jo kanskje det. Dro ikke til møller med store forventninger, men ble veldig positivt overrasket...

Skrevet
http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=35647058&year_model_from=2008&carModel=6747&engine_effect_from=100

Hva syns folket? Var å prøvekjørte en demobil i dag. Ikke værst utseende med Monte Carlo pakken.

Vurderer den seriøst. Og jeg som aldri skulle ha vag :/

Kjøp deg en E46 i stedet... Eller en E60 med litt km bak seg.. Eller en E39.... Eller en, ja, hva som helst :lol:

Har sett mye på BMW, men klarer liksom ikke å forsvare det hvis jeg skal ja billigst mulig bilhold. Skal ikke selge 5serien uansett. Er bare til og fra jobb bil som er billig og småtøff...

Skrevet

Har sett mye på BMW, men klarer liksom ikke å forsvare det hvis jeg skal ja billigst mulig bilhold. Skal ikke selge 5serien uansett. Er bare til og fra jobb bil som er billig og småtøff...

Jeg handla E46 for litt siden, og solgte E91`n til fordel for oppussing av hus. Betalte 80 lapper for en 2002 modell M-sport, touring og autolat.

Den koster fint lite og forsikre, samt bruker 0,6 på mila ved blanda kjøring. Skaffer du et OK billig ekspemplar av en slik bil, så tror jeg tapet er mindre enn om du skal kjøpe en forholdsvis ny liten bil.. Bensin er det også, som er dyrer i innkjøp, og bruker kanskje litt mere. (ikke sikkert siden den hadde forholdsvis liten motor).

Men det er jo ditt valg ;)

Skrevet

en kjenning var ute og vanna blomsterne idag.... hvordan tempratur har dere oppi sør da? :lol:8)

544445_343108512438695_2126095178_n.jpg

Skrevet

Hatt min første nabokrangel :D Det var gøy, faktisk.

Han som har p-plass bak vår p-plass, stod i en annen p-plass og drev å fulgte med på at jeg rygget.

Jeg rygget rett inn, halvveis, i p-plassen hans fordi den var tom, fordi da slipper jeg å ta to fulle rattutslag for å komme meg ut. I det jeg kjører mot porten hører jeg han skrike "HEI!" og ser i sidespeilet at han viftet med arma. Jeg var allerede sur pga. andre ting og trengte å lufte litt. Jeg slo av motoren, hadde brystet mitt helt ut (aggresjon) og gikk raskt mot han. Spurte hva som hadde skjedd og han var dritsur fordi jeg hadde kjørt OVER LINJA HANS! Bare gamle surpromper som kan bli sur pga. slike ting!

Han sa at han hadde merker på bilen sin, og jeg sa at jeg passer godt på bilen hans når den står parkert der, og at jeg kun rygge inn i den når plassen er tom. Så mumlet han og satte seg inn i bilen sin igjen.

Neste gang jeg møter han skal han få høre tre ting:

1) Han har INGEN verdens rett til å bli fly forbanna på meg pga. ting han ANTAR.

2) Han stod selv på naboens p-plass da han skrek mot meg. Så mye for å kreve at jeg skal respektere naboenes parkeringslinjer!

3) Det finnes ingen regler på at man ikke kan krysse naboens p-plass linjer ved parkering. Hvis det faktisk gjør det: a) Klin umulig for alle i fellesgarasjen å få parkert. B) Han får henvise meg til regelen som sier det. Har husorden-reglene her, står ingenting om det der.

Jævla gamle surpromper. Og jeg som var så glad og fornøyd med at jeg hadde kjøpt leilighet her. Kanskje jeg skal nevne et punkt 4) til han også: Han har heldigvis ikke så mange år igjen å leve!

Skrevet

Haha.. Krangla som faen med en gubbe som hadde tatt min parkeringsplass, slik at jeg satte bilen min helt opp "ræva" hans så han ikke kom seg ut. Kjeftet meg huden full og hyttet med nevene. Ble jo selvfølgelig forbannet og kjeftet tilbake. Trodde ett øyeblikk at han kom til å slå til meg, han var kjent som en alkoholisert hissigpropp.

Saken var bare det at han bare var på besøk, så han hadde ingen parkeringsrettigheter. Tok litt tid før han forstod det.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...