fish Skrevet Juli 20, 2012 Skrevet Juli 20, 2012 Litt modding på iPhonen. Stance Works bakplate og Vossen Wheels ramme. Bakplaten er i stainless steel og rammen er laget av delrin/graphite som blir brukt i F1 race suspensions og aircraft grade billet aluminum.
Jørgen Lie Skrevet Juli 20, 2012 Skrevet Juli 20, 2012 prøver igjen, ca verdi på dette hjulsettet til e90?continental premiumcontact 205/55R16 dekk på dem. dekkene holder nok 1-2 sesonger til. ekte bbs felger. manglet et emblem. [ Bilde ] Tror ikke markedet er så stort for videresalg av org 16" felger, med mindre noen vil ha det som vinterhjul kanskje.. 3-4000 kan du vel få, om du treffer rette person. De koster skjorta ny, siden det er orginale BMW-hjul, men man får jo omtrent Roti-hjul til den prisen, nye, og i større dim, så det er ikke noen som kjøper slike felgesett nytt vil jeg tro.
fish Skrevet Juli 20, 2012 Skrevet Juli 20, 2012 Jeg gav 2000,- for 98% strøkne BMW originalfelger i 16" fra E90. Tror det er vanskelig å få noe mere.
noekult Skrevet Juli 20, 2012 Skrevet Juli 20, 2012 Litt modding på iPhonen. [ Bilde ] Stance Works bakplate og Vossen Wheels ramme. Bakplaten er i stainless steel og rammen er laget av delrin/graphite som blir brukt i F1 race suspensions og aircraft grade billet aluminum. Den var deilig! 320d ja. Luxury Line. Derfor jeg nesten alltid takker pent nei til prøvekjøringer, får jo mersmak for alt mulig rart og det er ikke sunt for en med lite spenn Edit: Dro vel greit også?? 184 hk elns?
Mattae Skrevet Juli 20, 2012 Skrevet Juli 20, 2012 prøver igjen, ca verdi på dette hjulsettet til e90?continental premiumcontact 205/55R16 dekk på dem. dekkene holder nok 1-2 sesonger til. ekte bbs felger. manglet et emblem. [ Bilde ] Tror ikke markedet er så stort for videresalg av org 16" felger, med mindre noen vil ha det som vinterhjul kanskje.. 3-4000 kan du vel få, om du treffer rette person. De koster skjorta ny, siden det er orginale BMW-hjul, men man får jo omtrent Roti-hjul til den prisen, nye, og i større dim, så det er ikke noen som kjøper slike felgesett nytt vil jeg tro. hadde igrunn ikke forventa noe spesielt mer enn 3-4000,- så slenger dem ut for 3500kr. tar bare opp plass og samler støv her uansett.
fish Skrevet Juli 20, 2012 Skrevet Juli 20, 2012 320d ja. Luxury Line. Derfor jeg nesten alltid takker pent nei til prøvekjøringer, får jo mersmak for alt mulig rart og det er ikke sunt for en med lite spenn Edit: Dro vel greit også?? 184 hk elns? F30 ligger inne i nær fremtidsplan, så det "skader" ikke å prøvekjøre litt.
Mattae Skrevet Juli 20, 2012 Skrevet Juli 20, 2012 så en f30 med m-sport stylinga her om dagen, guuud den var lekker
fish Skrevet Juli 20, 2012 Skrevet Juli 20, 2012 Med "fish" som brukernavn, så måtte jeg jo ha en t-shirt som passet til nick'et. Kom i posten her om dagen. Slo likegodt til med beltespenne også
Mantis Skrevet Juli 20, 2012 Skrevet Juli 20, 2012 Hadde 1'ern på service i dag. Siden jeg måtte vente litt spurte jeg om å få prøvekjøre den nye 3-serien. Fy faen for en herlig bil. Den SKAL jeg ha, ingen tvil om det. Tok bilen og kjørte av gårde, kjørte opp til kjerringa sånn at hu fikk prøve den også. Hu satte seg bak rattet, ble våt i øynene og etter 50 meter bak rattet sier hun; - Hva koster den? Jeg vil ha!!! Så dro hu pedalen i bånn å raste avgårde med ett stort glis i ansiktet. Prøvekjørte den her om dagen jeg også. Fantastisk bil og utrolig morro å kjøre. Gjør ikke meg at den jeg prøvde var automat med den kassa der for å si det slik. Men det største minuset var støy i kupeen. Merket det ikke så godt med det første, for man blir jo gjærne blendet av alle detaljene og man skal kosentrere seg om alt mulig fancy og nytt. Dette synes jeg trakk ned såpass mye at den ikke var verdt de 500.000 kronene. Bilen jeg prøvde var vel en 316D luxury utgave med en del utstyr. Selvfølgelig har dekk mye å si, men jeg søkte opp dekkene og de skulle vist ikke være så værst på veistøy. Fikk også opp varsel i dashen om at dekktrykk var for lavt og "standa inn til sidan. Max km/t 80!" jeg trodde jo jeg hadde punktert der jeg kjørte, men trykket va vel 0,2 bar under hva det skulle være Alt i alt en fin bil med utrolig snasent design og detaljer - dog for dyr etter mitt syn om man skal koste på litt utstyr (og det vil man jo gjærne. Stoff og kjipe detaljer er ikke gøy når man handler nybil). Om 2-3 år er ikke denne bilen superduperfet lenger, og da er det kjipt å ha svidd av så mye penger på en 3-serie. Kjøper heller en brukt F11 eller en pen E60 med litt ustyr enn den nye 3-serien.
fish Skrevet Juli 20, 2012 Skrevet Juli 20, 2012 Skal ikke ha F30 i morgen, men når dem som har kjøpt den loaded med utstyr "i dag" skal selge, da står jeg klar.
Kvasi Skrevet Juli 21, 2012 Skrevet Juli 21, 2012 Litt gomusikk since im drunk. Hørt henne live og djevlor.. http://www.youtube.com/watch?v=5ZVMBzLV5Ps
Anbefalte innlegg