Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opencart er vel mer retta mot kun netthandel. Vil tro du finner mye mer butikkrelaterte plugins enn du gjør til WP.

WP f.eks jo i første omgang noe annet enn netthandel, men alt er jo mulig. Meeeen det er sikkert noen guruer her inne som kan svare på mer spm om dette.

Mange anbefaler hvertfall Opencart!

Ta et søk på Google og les deg opp på fordeler og ulemper mellom løsningene samt hva slags muligheter/løsninger de kan tilby.

Skrevet

Har forresten prøvekjørt A4 Allroaden, knallbil :) Endelig er de andre enige om at det er bedre med mest trekk på bakhjulene. Rakk ikke knipse bilde før den ble tatt med på bilferie...

Over til noe annet, har et sett 16" originale Avantgardefelger jeg kunne få. Tror dere disse blir bra på en ellers original W202? Eller bare fortsette med de 15" jeg har?

28saus5.jpg

Skrevet
Opencart er vel mer retta mot kun netthandel. Vil tro du finner mye mer butikkrelaterte plugins enn du gjør til WP.

WP f.eks jo i første omgang noe annet enn netthandel, men alt er jo mulig. Meeeen det er sikkert noen guruer her inne som kan svare på mer spm om dette.

Ta et søk på Google og les deg opp på fordeler og ulemper mellom løsningene samt hva slags muligheter/løsninger de kan tilby.

Takk igjen. Ja, holder på med søk :) Virker som WP kan være knotete å sette opp, som du sa er ikke WP først og fremst e-handel.

Virker som at Opencart har flest muligheter og det er varmt anbefalt av det jeg har lest, men mange liker Prestashop også - ser at de har veldig god innføring for nybegynnere.

Cool, cool... Gleder meg til å bli uavhengig av norske leverandører med blodpriser (som vanlig)!

Skrevet

Blir vel som å banne i kirka, men hva tror folket om v70 d5 ? 2004 mod?

Trenger en bil som er billig i innkjøp, gått lite, går billig og kan trekke noen kilo på hengerfestet.... så da er jo egentlig en v70 midt i blinken....

Har folk noen erfaringer v70 ?

Skrevet

Takk igjen. Ja, holder på med søk :) Virker som WP kan være knotete å sette opp, som du sa er ikke WP først og fremst e-handel.

Virker som at Opencart har flest muligheter og det er varmt anbefalt av det jeg har lest, men mange liker Prestashop også - ser at de har veldig god innføring for nybegynnere.

Cool, cool... Gleder meg til å bli uavhengig av norske leverandører med blodpriser (som vanlig)!

Tittet på magento?

Skrevet

ehrnst:

Etter hva jeg har lest og skjønt så er Magneto for litt viderekomne... Og de nettbutikkene som er Magneto-baserte, funksjonsrike og norskutviklede har kostet latterlig mye fordi de må bygges fra scratch... Gøyere da med nytt theme til 1200 kr. der man strør på litt fancy ekstramoduler og blir ferdig med det...

Blir vel som å banne i kirka, men hva tror folket om v70 d5 ? 2004 mod?

Trenger en bil som er billig i innkjøp, gått lite, går billig og kan trekke noen kilo på hengerfestet.... så da er jo egentlig en v70 midt i blinken....

Har folk noen erfaringer v70 ?

Jeg har mye erfaring med slik modell. Sier bare; bytte av lyspære i instrumentpanel = 1300 kr.

Veldig kompleks bil, hver eneste småfeil er dyrt å reparere. Brodern traff fortauskant, kostet 45.000 kr. etter rabatt å fikse forstilling tilbake til normalt.

Kjørte 1300 km. på en tank med aktiv kjøring, men så fylles tanken for 1000-lapp av gangen, såeh....

Komforten er jævlig bra, setene er nydelige, knapper/instrumentpanel er lettleselig. Motoren oppleves som frisk, men syns den trenge automatgirkassen ødelegger mye. Svingradiusen er helt idiotisk, jeg har aldri klart å ta en u-sving uten å måtte rygge midt i prosessen.

Kort fortalt så HATER jeg svingradiusen og den blakker deg hver eneste gang noe ryker... Så jeg ville aldri kjøpt en selv. Eneste som er bra i min mening er kjempeflott komfort på langkjøring, men for en bilentusiast er den bilen helt for jævlig kjedelig på alle måter etter en veldig kort stund...

Skrevet

Vi kjøper da ikke en med automat? ;) Var dette en awd eller fwd ? har vel litt å si på svingradius ?

Til a-b kjøring så er jeg ikke så veeeldig prippen på bilen, sålenge den ser sånn nogelunde grei ut , og en v70 i r-desing er jo ganske flott :)

Skrevet

Tenkte ofte hvor rått det hadde vært med sivilsnutlys på Volvoen, men jeg feiger ut pga. eventuelle konsekvenser :P Kanke være innvandrer og ha slikt på rullebladet :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...