VegarVS Skrevet Juli 23, 2012 Skrevet Juli 23, 2012 1. Gå inn på 1881.no2. Søk på Justin Bieber 3. omg... satan jeg kvakk!!!!
316 Skrevet Juli 23, 2012 Skrevet Juli 23, 2012 fUNKA DEN BRA? mhm, skal kjøpe sånn sjøl faktisk Kjentes det ut som et boblebad liksom? !
Robkill Skrevet Juli 23, 2012 Skrevet Juli 23, 2012 fUNKA DEN BRA? mhm, skal kjøpe sånn sjøl faktisk Kjentes det ut som et boblebad liksom? ! Har faktisk noe ganske så likt selv! Fikk den for 1400kr via netthandelen. Den funker bra! Sto ute i vinter og holdt vannet på 42 grader selv i femten blå
VegarVS Skrevet Juli 23, 2012 Skrevet Juli 23, 2012 fUNKA DEN BRA? mhm, skal kjøpe sånn sjøl faktisk Kjentes det ut som et boblebad liksom? ! absolutt! skikkelig bra med bobler
Thewiz Skrevet Juli 23, 2012 Skrevet Juli 23, 2012 Guuuuuud, så modent. Og derfor er Volvo en "dårlig" bil? Eller hva? Hvis noen viser deg bilde av denne og sier "BMW er så stygt" "BMW er så pakkisbil" etc, hva tenker du da? Har jeg sagt at Volvo er en dårlig bil? Nei. Men jeg ville valgt BMW over Volvo, ja. Hva andre måtte mene om bilmerker jeg liker, bryr jeg meg ikke om. Det burde heller ikke folk som liker Volvo. Hva spiller det rolle hva jeg mener om Volvo? Liker man volvo så kjører man volvo.
Robkill Skrevet Juli 23, 2012 Skrevet Juli 23, 2012 Må rense filter\bytte vann ganske ofte om man ikke velger å kaste i noen klorpiller titt og ofte men
316 Skrevet Juli 23, 2012 Skrevet Juli 23, 2012 Guuuuuud, så modent. Og derfor er Volvo en "dårlig" bil? Eller hva? Hvis noen viser deg bilde av denne og sier "BMW er så stygt" "BMW er så pakkisbil" etc, hva tenker du da? Har jeg sagt at Volvo er en dårlig bil? Nei. Men jeg ville valgt BMW over Volvo, ja. Hva andre måtte mene om bilmerker jeg liker, bryr jeg meg ikke om. Det burde heller ikke folk som liker Volvo. Hva spiller det rolle hva jeg mener om Volvo? Liker man volvo så kjører man volvo. Det er greit nok det, men en Volvo ER ikke en hvit 240 med kappa fjører og Rosa Helikopter på full guffe utenfor Statoil... Det hørtes ut som det var dèt du mente.
noekult Skrevet Juli 23, 2012 Skrevet Juli 23, 2012 Så man må drite penger for å ha råd til E91? De fleste kjører rimelig nye V70'er rundt her i Østfold ihvertfall. Koster like mye for en E91 som det gjør for V70 type 2007-2010 mod. Nå snakker vi v70 rundt 04 mod. Syns nå hvertfall v70 d5 r ser ut som en knakanes flott bil, får ikk no flott e91 til den prisen de ligger til Det er MYE bil for penga - spesielt for en familie som ikke ønsker å legge så mye penger i bilkjøpet men som vil ha litt moderne bil med plass, komfort og sikkerhet - ingenting annet kommer i nærheten til den prisen som jeg klarer å komme på Vår vil bli lagt ut til salgs (2005 V70 D5 Auto, 305.000 km. kjørt) ila. de førstkommende ukene til 110.000 kr. Selv om både jeg og far er lei bilen så er vi ikke tvil om at det er latterlig mye bil for 100.000 kr... Med litt pleie kan de D5 motorene se halv million kjørte km., har sett noen få med 400.000 - 450.000 km. på telleren. Dermed ikke sagt at girkassa osv. vil være problemfri hele veien
316 Skrevet Juli 23, 2012 Skrevet Juli 23, 2012 Den jeg la ut link til var sinnsykt fin! Lyst på en sliken.
Jokkke Skrevet Juli 23, 2012 Skrevet Juli 23, 2012 14-15 varmegrader og regn/overskyet her i Bergen.. Litt av en sommer..
noekult Skrevet Juli 23, 2012 Skrevet Juli 23, 2012 Den jeg la ut link til var sinnsykt fin! Lyst på en sliken. Fin bil Som sagt, det eneste som trekker ned/skremmer meg fra fremtidig "stor Volvo" kjøp er uforutsette kostnader, min fattigmannslommebok hadde ikke tålt en E30/E28 hver gang noe røk Men igjen, til deg og destroyy, hver eneste gang vår bil var på autorisert Volvo-verksted i Sverige var regningen halvert! Det er ingen overdrivelse. Stenshagen bil i Drammensveien ville ha 14.000 NOK for å fikse gåen varmeapparat. I Sverige (stedet heter Ed... Langt uti gokk) fikk vi fikset varmeapparat inkl. arbeid + helt ny nøkkel til 7000 NOK! Så det går ann å spare litt bare man gidder... PS. Mitt første kræsj var i en 93 Legacy mot en slik V70 Cross Country. Ble kjørt inn fra siden og bilen min var pressa typ 1/4 inn, og den Cross Countryen hadde riper på plastfangeren sin..... Stakkars elg hvis du har en slik en
Anbefalte innlegg