Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Springer stort sett mellom kontrollrommet på en båt, tavlerommet og dataen i dagrommet og stresser som FY, så er ikke noe særlig å misunne. Jobber i friperioden på noe jeg tenkte skulle bli et koseoppdrag med lite å gjøre, tok GRUNDIG feil!

Ikke har jeg fått lugar engang, noe som pleier være en grei indikasjon på at det blir jobbing gjennom hele natta.

Skrevet
Hver gang jeg hører Volvo, tenker jeg på en blass hvit 240 fra 88 som står på Esso med terninger i speilet, blodsota ruter og 12k kelvin i alle lys. :stupid:

Hver gang jeg hører E36 så tenker jeg en sliten 316 med jalla angleeyes, ulike felger på hvert dekk, skamsenka, krom luftinntak på panseret fra Biltema, lexus baklykter og selv sota ruter #-o

Skrevet

Noen som vet hvordan jeg kan se Rosenborg - Lillestrøm etterpå når jeg ikke har TV2 Zebra pga Canal Digital ikke er enige med TV2. Noen som har TV2 Sumo jeg kunne fått låne?? :D Noen søte snille mennesker der ute? :P

Skrevet
Hver gang jeg hører Volvo, tenker jeg på en blass hvit 240 fra 88 som står på Esso med terninger i speilet, blodsota ruter og 12k kelvin i alle lys. :stupid:

Hver gang jeg hører E36 så tenker jeg en sliten 316 med jalla angleeyes, ulike felger på hvert dekk, skamsenka, krom luftinntak på panseret fra Biltema, lexus baklykter og selv sota ruter #-o

Kan vel legge til at jeg ikke har noe i mot hva du syns om E36 :) Enhver bil med denne "stylingen" hadde ikke sett ut.

Skrevet

Trist..

Skrevet

Trist..

1+

Skrevet

Neida funker den, men med mye press på når du polerer mister du mye turtall..

Men den maskinen med noen skikkelige puter + bakplate så blir det sikkert bra :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...