Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
JAAAA !!!!! :D Har fått oppkjøring på torsdag :) Var litt treg med teorien så jeg hadde egentlig ikke time før den 10. September, men det har blitt avbestilt en time som jeg fikk! :D ENDELIG!

Gratulerer :)

Og... ehh... takk for praten på lørdag... kan ikke si jeg hørte så fryktelig mye av det du sa, men men :lol:

Hahaha... Lige måde :P Hadde litt problemer med å høre hva du sa og :lol:

Og takk :)

Skrevet

Du vet du bor i et veldig dyrt land når det koster 14,98 kroner literen for blyfri 95 :whut:

Trodde bensinprisene var på vei nedover igjen jeg etter en rekordhøy pris? Dette går jo bare en vei - og det er faen ikke nedover.

Skrevet
Du vet du bor i et veldig dyrt land når det koster 14,98 kroner literen for blyfri 95 :whut:

Trodde bensinprisene var på vei nedover igjen jeg etter en rekordhøy pris? Dette går jo bare en vei - og det er faen ikke nedover.

Dra på bunker oil på volsdalsberga eller hvordan det skrives... der er det alltid langt billigere enn andre steder :wink: Men at det er dyrt uansett skal jeg være enig i!

Skrevet

Bensina i norge er billig den i forhold til andre steder i verden.

Visse steder koster bensinen samme som her, men de tjener en 4del av det gjennomsnittet i norge gjør.. Da blir det dyrt.

Skrevet

Visse steder koster bensinen samme som her, men de tjener en 4del av det gjennomsnittet i norge gjør.. Da blir det dyrt.

Jepp, bensin er veldig rimelig i Norge i forhold til lønn.

Edit: Her i Oslo er det store bensinprisforskjeller hvertfall, når jeg skal fylle bensin kikker jeg litt rundt på bensinstasjoner og Statoil på Alexander Kiellands plass er ofte bare noen øre dyrere enn de fleste ubetjente ekspresstasjoner.

Prøver alltid å fylle på natt til søndag eller mandag, da er det som regel rimeligst. Også har jeg Obos-medlemskap, så på Statoil f. eks. får jeg 27 øre i rabatt hvis jeg drar det kortet før jeg setter inn kredittkort (både kasse og kortbetaling på pumpen), blir alltid ca. en 10-er i rabatt per ~25 liter, eller 40 kr. aka. gratis kebab hvis du har en jævlig stor tank... :)

Skrevet

Jepp, så er det også bra at prisen er ca det samme over hele fjøla i stedet for at den er 10 kr dyrere i hammerfest en i sarp. Frakt av drivstoff er også kostbart. Eller dyrere å frakte opp dit da. :) jeg bruker 100 til 200 kr om dagen i drivstoff på e38'n men det er fordi jeg elsker å kjøre bil.

Skrevet

Jepp, så er det også bra at prisen er ca det samme over hele fjøla i stedet for at den er 10 kr dyrere i hammerfest en i sarp. Frakt av drivstoff er også kostbart. Eller dyrere å frakte opp dit da. :) jeg bruker 100 til 200 kr om dagen i drivstoff på e38'n men det er fordi jeg elsker å kjøre bil.

Hehe ja, jeg bor rett ved Carl-Berners plass, et knutepunkt i Oslo med veldig overlegent kollektivtilbud, men jeg kjører ca. 8000-10.000 km. i året for det, fordi jeg også elsker å kjøre bil :D Terapi for sjela mi. Vet godt at BMWen min ikke er så spesiell i forhold til de aller fleste her inne, men den er fin og helt grei i svingene så da blir det ofte mange unnskyldninger for å dra på unødvendige turer :)

Kjører gjerne 300 km. turer til Sverige bare for å oppleve litt forlatte og svingete skogsveier :D

Skrevet

Trenger tips til dieseltralle! Kjører 70km hver dag og når bensinen koster 14,98 litern blir det mye penger.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...