Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Digg å våkne til nyheten om at rasistrasshøla fikk samla 10 personer mot 1000 i campen jeg støtter! :)

De på værste' fiksa Caddyens girkasse og ny clutch. Er det normalt at ny clutch er litt vrien i begynnelsen? Motoren stoppa to ganger på vei hjem :lol: Det har ikke skjedd siden jeg var 18-19, lol... Vet at nye bremseklosser ofte føles litt "svampete" i begynnelsen og blir bedre etterhvert - kanskje samme greia med clutch.

Girstanga står litt til høyre nå og rattet har blitt skjevt (går til venstre når man har det i midten) - apekatter som gjør jobben tydeligvis... Men fikk det rimelig utført.. Spurte om kvittering men neida, denne jobben ble gjort svart UTEN avtale på forhånd :roll: Jallaverksteder ftw..................

Sol, bil, snus, pilotbriller, venner - ganske allright dag i dag - mangler bare en roadster i garasjen så hadde jeg vært helt fornøyd :)

Skrevet
@Erik89:

Angående de demperene så hadde jeg nok trolig gjort sånn som du sa, holdt dem rettveien og presset dem sammen/trekt dem ut et par ganger før montering. Bortsett fra det så er det vel ikke så mye man kan gjøre tror jeg? :)

:lol: Nei, er kanskje ikke så mye annet..Kan riste den da :P

Men tror ikke det hjelper. Skal bli godt å få a ned snart!

Skrevet
Digg å våkne til nyheten om at rasistrasshøla fikk samla 10 personer mot 1000 i campen jeg støtter! :)

De på værste' fiksa Caddyens girkasse og ny clutch. Er det normalt at ny clutch er litt vrien i begynnelsen? Motoren stoppa to ganger på vei hjem :lol: Det har ikke skjedd siden jeg var 18-19, lol... Vet at nye bremseklosser ofte føles litt "svampete" i begynnelsen og blir bedre etterhvert - kanskje samme greia med clutch.

Girstanga står litt til høyre nå og rattet har blitt skjevt (går til venstre når man har det i midten) - apekatter som gjør jobben tydeligvis... Men fikk det rimelig utført.. Spurte om kvittering men neida, denne jobben ble gjort svart UTEN avtale på forhånd :roll: Jallaverksteder ftw..................

Sol, bil, snus, pilotbriller, venner - ganske allright dag i dag - mangler

bare en roadster i garasjen så hadde jeg vært helt fornøyd :)

Er alle som ikke deler din mening ang islam rasshøl ?

Skrevet

Sol, bil, snus, pilotbriller, venner - ganske allright dag i dag - mangler

bare en roadster i garasjen så hadde jeg vært helt fornøyd :)

Er alle som ikke deler din mening ang islam rasshøl ?

(: Du kan ytre en mening, men du har ansvar for dine handlinger og derav konsekvenser. Deilig at han fikk juling! Må nesten donere til Blitz. Himmelsk. Glad enda.

Skrevet

Et helvetes problem på kino i kveld! 8)

Flisa en E36 på morsomt vis i dag. Jeg kjørte forbi han i et avkjøringsfelt på 100-150 meter. Hehe! :twisted:

Skrevet

Noen som vet noe om hvordan det er med oppkjøring på klasse A hvis man har A1 fra før? Mener å huske at jeg slipper billig unna hvis jeg har A1 fra før, men husker ikke helt hva det var eller om det i det var noe i det hele tatt.

Jeg kjørte opp på A1 i 2007 hvis det spiller noen rolle.

Skrevet
Noen som vet noe om hvordan det er med oppkjøring på klasse A hvis man har A1 fra før? Mener å huske at jeg slipper billig unna hvis jeg har A1 fra før, men husker ikke helt hva det var eller om det i det var noe i det hele tatt.

Jeg kjørte opp på A1 i 2007 hvis det spiller noen rolle.

Må ha noen kjøretimer å diverse, blir 7-8 lapper har jeg hørt :) Men det er det verdt!

Skrevet

Har sinnsykt lyst mer er ikke sikker på om jeg tørr. Hadde en Aprilia RS 125 før, å det gikk an å gjøre seg ivei på en slik og, selv om den ikke er så veldig sprek.

Men jeg savner litt å kjøre sykkel. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...