Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som veit hva det ca koster å sende 2 turboer fra USA til Norge? :)

Skrevet
Fete bil(d)er! :applause: Nei, jeg hadde vel 1/25 lukkertid å kjørte i ca 100 km/t. ;)

Aaah! Må prøve mer rolling, kan få sinnsykt kule bilder av det. Likte dine! :)

Drittkult det! :D Var litt skeptisk til å sitte bakpå platten på Hiluxen i 100 km/t, men gikk bra det! Var ikke noe stress i det hele tatt. Sikkert ikke gått riktig så bra om vi hadde dratt av veien da! :shock:

Har lyst på slike rullende bilder av min og. :P

Ja, det er kult å ha det! Skulle gjerne gjort det om du bodde litt nermere! :P

Skrevet
Biltilsynet e jxx treig å besvare søknader i Ålesund :evil: vanlig at det tar 4 mnd?? :P

Fikk brev fra risløkka etter en uke jeg.. :P

Skrevet
Biltilsynet e jxx treig å besvare søknader i Ålesund :evil: vanlig at det tar 4 mnd?? :P

Fikk brev fra risløkka etter en uke jeg.. :P

Dritlei av å vente, irr når an kika på dele, men kan ikke gjøre noe før e vet ka dem kreve :evil:

Skrevet

Han fyren tenner på en boble og en opel gt i grønn farge..slikker dem og onanerer...

Nå er det en som har sex med en jævla vegg/mur...WTF!? var visst berlinmuren... "im truly truly in love..."

Skrevet

Har et spørsmål.. Om noen hadde formeininger om saken ville det vært flott!:) kikka på en 328 i Sverige til 15 svenske, men den står et lite stykke inni landet, blir det billigere å kjøpe dele for deler i Norge? Eller kan an spare seg noen kroner? Grublegruble

Skrevet
Se på national geo nå! Folk som har sex med biler!!!

Er bilgal, men det der er veldig weird. Heter programmet Tabu? Må få sett reprisen.

Skrevet
Han fyren tenner på en boble og en opel gt i grønn farge..slikker dem og onanerer...

Nå er det en som har sex med en jævla vegg/mur...WTF!? var visst berlinmuren... "im truly truly in love..."

Ahahahahahahahaha :lol:

Har et spørsmål.. Om noen hadde formeininger om saken ville det vært flott!:) kikka på en 328 i Sverige til 15 svenske, men den står et lite stykke inni landet, blir det billigere å kjøpe dele for deler i Norge? Eller kan an spare seg noen kroner? Grublegruble

Du trenger kun motor/gir, tykkere stabstag, 328 bremser og understell. Så tror er det kan være greit å bare kjøpe dette i norge :)

Skrevet

Takk for det m fjeld, blir forvirra her, snakka med ellingsen på forumet her, han mente på e bare trengte motor å bakbremse får å få godkjent? Kan noen fortelle meg korsen det er siden biltilsynet e så jxx treig?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...