haybimmsen Skrevet Juli 29, 2012 Skrevet Juli 29, 2012 Biltilsynet e jxx treig å besvare søknader i Ålesund vanlig at det tar 4 mnd??
liffi Skrevet Juli 29, 2012 Skrevet Juli 29, 2012 Noen som veit hva det ca koster å sende 2 turboer fra USA til Norge?
Larsinnj Skrevet Juli 29, 2012 Skrevet Juli 29, 2012 Fete bil(d)er! Nei, jeg hadde vel 1/25 lukkertid å kjørte i ca 100 km/t. Aaah! Må prøve mer rolling, kan få sinnsykt kule bilder av det. Likte dine! Drittkult det! Var litt skeptisk til å sitte bakpå platten på Hiluxen i 100 km/t, men gikk bra det! Var ikke noe stress i det hele tatt. Sikkert ikke gått riktig så bra om vi hadde dratt av veien da! Har lyst på slike rullende bilder av min og. Ja, det er kult å ha det! Skulle gjerne gjort det om du bodde litt nermere!
M|Fjeld Skrevet Juli 29, 2012 Skrevet Juli 29, 2012 Biltilsynet e jxx treig å besvare søknader i Ålesund vanlig at det tar 4 mnd?? Fikk brev fra risløkka etter en uke jeg..
Kjexx Skrevet Juli 29, 2012 Skrevet Juli 29, 2012 Nå blir det snart stereo i 7`ern tror jeg så jeg får noe ut av maybach music.
haybimmsen Skrevet Juli 29, 2012 Skrevet Juli 29, 2012 Biltilsynet e jxx treig å besvare søknader i Ålesund vanlig at det tar 4 mnd?? Fikk brev fra risløkka etter en uke jeg.. Dritlei av å vente, irr når an kika på dele, men kan ikke gjøre noe før e vet ka dem kreve
wicky124 Skrevet Juli 29, 2012 Skrevet Juli 29, 2012 Se på national geo nå! Folk som har sex med biler!!!
wicky124 Skrevet Juli 29, 2012 Skrevet Juli 29, 2012 Han fyren tenner på en boble og en opel gt i grønn farge..slikker dem og onanerer... Nå er det en som har sex med en jævla vegg/mur...WTF!? var visst berlinmuren... "im truly truly in love..."
haybimmsen Skrevet Juli 29, 2012 Skrevet Juli 29, 2012 Har et spørsmål.. Om noen hadde formeininger om saken ville det vært flott! kikka på en 328 i Sverige til 15 svenske, men den står et lite stykke inni landet, blir det billigere å kjøpe dele for deler i Norge? Eller kan an spare seg noen kroner? Grublegruble
noekult Skrevet Juli 29, 2012 Skrevet Juli 29, 2012 Se på national geo nå! Folk som har sex med biler!!! Er bilgal, men det der er veldig weird. Heter programmet Tabu? Må få sett reprisen.
M|Fjeld Skrevet Juli 29, 2012 Skrevet Juli 29, 2012 Han fyren tenner på en boble og en opel gt i grønn farge..slikker dem og onanerer...Nå er det en som har sex med en jævla vegg/mur...WTF!? var visst berlinmuren... "im truly truly in love..." Ahahahahahahahaha Har et spørsmål.. Om noen hadde formeininger om saken ville det vært flott! kikka på en 328 i Sverige til 15 svenske, men den står et lite stykke inni landet, blir det billigere å kjøpe dele for deler i Norge? Eller kan an spare seg noen kroner? Grublegruble Du trenger kun motor/gir, tykkere stabstag, 328 bremser og understell. Så tror er det kan være greit å bare kjøpe dette i norge
haybimmsen Skrevet Juli 29, 2012 Skrevet Juli 29, 2012 Takk for det m fjeld, blir forvirra her, snakka med ellingsen på forumet her, han mente på e bare trengte motor å bakbremse får å få godkjent? Kan noen fortelle meg korsen det er siden biltilsynet e så jxx treig?
haybimmsen Skrevet Juli 29, 2012 Skrevet Juli 29, 2012 Takk:) sett tabu en gang, e folk sjuk i haude?? Glad vi e forskjellig vertfall !
Anbefalte innlegg