Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når vi er inne på religion-snakk her.. noen som vet hva den kaldeste religionen er ?

Hindu, for det rimer på vindu. og når det rimer på viduet er det kaldt!

Skrevet
Regn eller ei, i dag er jeg klar for "We love the 90's" .. Får varme seg med øl tror jeg :mrgreen:

Regnet heldig vis ikke :)

Det var konge konsert :P

Skrevet
Regn eller ei, i dag er jeg klar for "We love the 90's" .. Får varme seg med øl tror jeg :mrgreen:

Dr. bombay tok kaka, herlig kveld til tross for at jeg ikke fikk gjort en dritt i går :P hehe

Skrevet

Møtte jeg deg når jeg var på vei heim fra rudskogen?

møtte en i en E46 touring som hilste på meg rundt sandefjords området tror jeg. :P

Skrevet

Dr. bombay tok kaka, herlig kveld til tross for at jeg ikke fikk gjort en dritt i går :P hehe

Dr bombay var Konge!

fikk til og med tatt han i handa når jeg sto forran der haha jævlig spretten han var :P

Bmw lærlingen, det var nok ikke meg kjørte e92en jeg ;)

Skrevet

Møtte jeg deg når jeg var på vei heim fra rudskogen?

møtte en i en E46 touring som hilste på meg rundt sandefjords området tror jeg. :P

Hvis du var på Rudskogen på lørdag så så jeg Minien din! Du stod på p-plassen steinkast unna matboden?

Skrevet

Var forøverig ikke lett å få tak i Taxi da konserten var ferdig :\

BMWLÆRLING jeg har ikke e46 stasjonsvogna lengre ;)

Skrevet

Taxi i Halden er ubrukelig, helt ubrukelig :P

Fyttifaen nå er jeg lei rød grønn regjering, jeg blir så forbanna hver gang de snakker om å stramme inn førerkort-rettighetene til 18 år gamle GUTTER. Hvor ble det av likestilling, hvor ble det av "myndig ved fylte 18år".

Håper folk snart våkner....

Skrevet

Klart vi er det, trenger ikke statistikk for å forstå det. Jeg syns fortsatt det er tidenes idiot-forslag.

Spørsmålet er vel heller - hvorfor er vi så mye værre enn våre naboland? KAN det være andre årsaker, mon tro?

Skrevet

Jeg tror du forstår hva jeg mener, for å si det sånn. Jeg syns vi unge ofte blir brukt som unnskyldninger, ikke misforstå, vi er jo unger i hodet og det å "utforske" høy fart ligger ( desverre ) naturlig for oss. Men jeg tror ikke forbud mot alt er veien og gå, man oppnår ikke nødvendigvis gode resultater ved å gjøre alt forbudt.

Hva med å arrangere gratis banekjøring/herjing som en holdningskampanje, dette har de jo hatt som prøveprosjekt oppover i landet.

Her er en bane, her kan du gjøre hva du vil - MEN du må skrive under på at hvis du bryter fartsgrenser osv utenom dette arrangementet blir du utestengt. Fatter ikke hvorfor de ikke klarer å se det fra en annen vinkel..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...