Shattered Skrevet August 3, 2012 Skrevet August 3, 2012 Noen som vet hva i alle dager dette er? Jeg skjønner det nemlig ikke. Fant den på GS og dro den med fordi jeg skal bytte sideskjørt på bilen min, og den lå sammen med alle duppedingsene.
hermanoo90 Skrevet August 3, 2012 Skrevet August 3, 2012 husker noen denne bilen i rød, stanceworks bilde, her er en til salgs på finn http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36343756
Larsgunnar Skrevet August 3, 2012 Skrevet August 3, 2012 Har sett den røde Audien på Stance, ja Edit;
Shattered Skrevet August 3, 2012 Skrevet August 3, 2012 Noen som vet hva i alle dager dette er? Jeg skjønner det nemlig ikke. Fant den på GS og dro den med fordi jeg skal bytte sideskjørt på bilen min, og den lå sammen med alle duppedingsene. [ Bilde ] Nr 5.
Sandersen Skrevet August 3, 2012 Skrevet August 3, 2012 > Godt å ha svaret, jeg Kristian Jensen, fra Bergen og ville ha gjerne> komme for videre ansikt til ansikt inspeksjon ved boligen din selv, > men jeg er en US Army Reserves jobber som en flytur lege i regi av > flyet Vedlikehold i (Østfold), men alltid opptatt. Jeg kjøpte denne > for PASTOR mitt i Warszawa, Polen som en overraskelse gave og forstår > jeg vil at du forsikre meg at det er i stand beskrevet. Jeg vil sette > pris på flere bilder hvis tilgjengelig og skal sende pengene dine > asap. Mitt Avsender skal være tilgjengelig for å plukke opp dette så > snart betaling er gjort. Har du PayPal konto? fordi, jeg har en paypal > konto som jeg enkelt kan sende penger gjennom fordi det bra for > business betalinger. Kom tilbake til meg med din PayPal e-postadresse > og navn i orden for meg å få pengene sendt i tide. Bekreft salg til > meg og fjerne tillegget fra innlegget. en som vil kjøpe sofa av meg på finn.. fikk melding av et nr "mccartyml" ehmmm fissshyyy >
316 Skrevet August 3, 2012 Skrevet August 3, 2012 Jeg vil sette> pris på flere bilder hvis tilgjengelig og skal sende pengene dine > asap. Mitt Avsender skal være tilgjengelig for å plukke opp dette så > snart betaling er gjort. Har du PayPal konto? fordi, jeg har en paypal > konto som jeg enkelt kan sende penger gjennom fordi det bra for > business betalinger. Det "morsomme" er at mange nordmenn ikke er bedre i norsk enn dette!
Sandersen Skrevet August 3, 2012 Skrevet August 3, 2012 Jeg vil sette> pris på flere bilder hvis tilgjengelig og skal sende pengene dine > asap. Mitt Avsender skal være tilgjengelig for å plukke opp dette så > snart betaling er gjort. Har du PayPal konto? fordi, jeg har en paypal > konto som jeg enkelt kan sende penger gjennom fordi det bra for > business betalinger. Det "morsomme" er at mange nordmenn ikke er bedre i norsk enn dette! Det er faktisk helt sant! haha..
Kjexx Skrevet August 3, 2012 Skrevet August 3, 2012 Noen som vet hva i alle dager dette er? Jeg skjønner det nemlig ikke. Fant den på GS og dro den med fordi jeg skal bytte sideskjørt på bilen min, og den lå sammen med alle duppedingsene. [ Bilde ] Det er ølholder ser du vel.
Kjexx Skrevet August 3, 2012 Skrevet August 3, 2012 Typisk Norsk. http://www.dagbladet.no/2012/08/03/nyhe ... /22811064/ http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/ ... e=36362545
powerfulglenn Skrevet August 3, 2012 Skrevet August 3, 2012 Da henter jeg den "nye" E39 min til neste uke Gleder meg noe sykt!
Shattered Skrevet August 3, 2012 Skrevet August 3, 2012 Noen som vet hva i alle dager dette er? Jeg skjønner det nemlig ikke. Fant den på GS og dro den med fordi jeg skal bytte sideskjørt på bilen min, og den lå sammen med alle duppedingsene. [ Bilde ] Det er ølholder ser du vel. Haha! Ja, da får jeg montere den i midten mellom setene da
Anbefalte innlegg