Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nja. Er ikke så glad i klissete brennvin. Helst vodka, gin, cognac, whisky osv.

Gutta på jobb var imponert når jeg skylte ned ett glass vodka med krem på. Gøtt.

Edit: når jeg tenker etter så er mintu gøtt.

Drikker du på jobb? Skulle tatt seg ut i min jobb :lol:

Kanskje jeg banner i kirka nå, men jeg pleier å blande ut jäger med burn. Blander 1/5 del jäger og resten burn - da har du en meget god festblanding. Ellers er det snap ved siden av pilsen. Kjøper alltid med en flaske eller to med jäger når jeg er i utlandet.

Skrevet

Hva. I. Helvete??

gifs_10.gif

Noe av det mest voldsomme jeg har sett! :shock:

Ingen som likte at jeg hadde fått E39 nei..

Gi litt mer info a :) E39 er gromt, så lenge det er strøkent (og ikke tatt av med ///M-emblemer eller jallastyling)...

Skrevet

Fy faen for en herlig Dum Dum Boys konsert :)

Og de gutta gir alt + litt til, de dro en god halv time over tida med masse herlige klassikere :)

Og for noen supre folk, de dukka opp allerede før 12, hengte med lokalfolka, hjalp til å rigge og var bare helt fantastiske :)

Ikke rart de har trofaste fans :)

Skrevet
Noe ekstra utover normen må de vel yte, siden musikken suger :)

En haug av poeng for den, på tross av at jeg liker opptil flere av låtene deres.. :D

Skrevet

Så lenge du koser deg med musikken deres må du jo ikke bry deg om mine meninger!

Det kan forøvrig virke som det er flere der ute som liker gutta, de har jo hatt en grei karriere. Syk verden vi lever i!

Skrevet
Jeger og battery. Nei det var på julebordet. :)

Dram ja.. Vodka/redbull ca 50/50 er bra. Og hjemmelaget mojito. Nam nam.

Dere er ikke hardcore nok ass... Ren 60 for helvete! :mrgreen:

Skrevet
Så lenge du koser deg med musikken deres må du jo ikke bry deg om mine meninger!

Det kan forøvrig virke som det er flere der ute som liker gutta, de har jo hatt en grei karriere. Syk verden vi lever i!

Det syke med verden vi lever i, er jo at folk liker den driten de spiller over alt ellers. Kunne fått mageknip av alt det søppelet som klemmes ut av radioen..

Nei.. Tar meg heller en baier på Dum Dum Boys enn en mojito på Rihannakonsert. ;)

Skrevet
Jeger og battery. Nei det var på julebordet. :)

Dram ja.. Vodka/redbull ca 50/50 er bra. Og hjemmelaget mojito. Nam nam.

Dere er ikke hardcore nok ass... Ren 60 for helvete! :mrgreen:

Hva er ren 60? Jentedram jeg ikke har hørt om? :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...