Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp . røyk den ene, så nå blir det å overhale disse å lade 1bar + så får bare se hvor lenge det holder ;) montere ny IC å for den forrige sprakk !

Skrevet

838918.jpg

Verdens beste bil på Trondheimstur med henger denne uka :D

Handla felger av Penguin her inne og henta meg Sparco-stoler til E30'en. Disse ble faktisk donert bort til bilen, splitter nye.. Det er skikkelig hyggelig gjort!

Var ikke sliten når jeg kom hjem engang, fantastisk bil! Bytta alle bensinslanger og gav bilen sitt første bensinfilter siden 1981 i går, det fortjente den!

Skrevet
Gutta... Stikker snart for å ta en titt på denne kl. 13 som lekebil, har hørt de er dritmorsomme å kjøre:

Kommentarer før jeg stikker? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36266033

knall jille biler! jeg har civic som er ca det samme, men denne har en sprekere motor! :) kjørte til rudskogen via sverige med min, og tilbake.. var ikke sliten en gang :)

Godt å høre.

Ja, hvis han faktisk har kvittering på alt utfør arbeid som han sier, må det være en av de mest påkostede!

Etter å ha kjørt bil med 100 hk i nesten ett år nå så vil den kanskje føles sprek! Hadde vært gøyere å kjørt en turtallsvillig CRX opp til Trondheim til helgen, når svingene kommer, enn gamle BMWen min...

Det er veldig lyst ute nå, får se ordentlig etter rust...

Dette er drit kule biler. Du vil ikke bli skuffet i det hele tatt, langt i fra noe romskip. Få på den litt andre felger, så blir det helmax!!! 8)

Skrevet

Fin bil å dra på bane med sikkert, skal være veldig kapable til oppgaven.

Hvorfor finner jeg ikke Federal 595RS-R på dekkonline.com? Forsvinner dekk som ikke er på lager ut av sortimentet deres til det er tilbake in stock?

Skrevet

Flott bilde, Kjexx :D Gratulerer, enda en gang!

Jeg har kjøpt meg lekebil!!!!! :D

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36266033

Veldig hyggelig selger. Skal overta bilen/papirene i morgen eller på mandag!

Bilen hadde ikke servo, men det var den absolutt letteste ikke-servo bilen jeg har prøvd! Gode lavprofils sommerdekk, satt som faen på veien - ble bare glad av å kjøre den :D

Det særeste var at siden jeg ikke har kjørt turtallsbil på dritlenge, satte jeg bilen i 3. giret (av ren vane) med en gang turtallet var på 4000 rpm, men det var fortsatt masse å gå på :D Tømme 2. giret i 80 km/t er GØY! 126 hk originalt + godkjent effektanlegg + luftfilter, gikk ganske greit (spesielt etter nesten et langt år med dødstreige 518i-en min).

NÅ kan jeg slutte å tenke på selge E28en tror jeg... :D Tynet lommeboka til det absolutt ytterste (smart mtp roadtrip neste helg), men litt må man jo lide for besettelsen min (biler!). Kjøre så mye jeg klarer før snøen faller!

Skrevet

Bilen hadde ikke servo, men det var den absolutt letteste ikke-servo bilen jeg har prøvd! Gode lavprofils sommerdekk, satt som faen på veien - ble bare glad av å kjøre den :D

Det særeste var at siden jeg ikke har kjørt turtallsbil på dritlenge, satte jeg bilen i 3. giret (av ren vane) med en gang turtallet var på 4000 rpm, men det var fortsatt masse å gå på :D Tømme 2. giret i 80 km/t er GØY! 126 hk originalt + godkjent effektanlegg + luftfilter, gikk ganske greit (spesielt etter nesten et langt år med dødstreige 518i-en min).

NÅ kan jeg slutte å tenke på selge E28en tror jeg... :D Tynet lommeboka til det absolutt ytterste (smart mtp roadtrip neste helg), men litt må man jo lide for besettelsen min (biler!). Kjøre så mye jeg klarer før snøen faller!

grattis med artig bil :)

Skrevet

Gratulerer med artig bil, du angrer nok ikke med denne nei :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...