opasb Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 ca 2300/2400km er unnagjort med bilhenger i helga... (var bare drabil sjåffis denne gang) polisen ville også sjekke ut forholdene lurer på om noen hadde ringt og klaget på kjøringa mi blei 4-5 runder på banen før det endte i autovern.. må bygge om styringa pånytt på bilen pga det skjedde noe merkelig under for mye overlegg, mulig ene dekket låste seg. endelig hjemme og "dater" senga mi nå
316 Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Knut: Hehehe, han er litt sliten da, så han skal totalrestaureres.
316 Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Og for de som ikke vet hva Barockengel er... BMW 501 fra 1951 i dette tilfelle...
Erik89 Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 De er jo kule daa ca 2300/2400km er unnagjort med bilhenger i helga... (var bare drabil sjåffis denne gang)polisen ville også sjekke ut forholdene lurer på om noen hadde ringt og klaget på kjøringa mi blei 4-5 runder på banen før det endte i autovern.. må bygge om styringa pånytt på bilen pga det skjedde noe merkelig under for mye overlegg, mulig ene dekket låste seg. endelig hjemme og "dater" senga mi nå Kompis sin bil? Så på prosjekt tråden innpå PowerDrift sitt forum føre helgen, fikk knipsa litt før jeg dro på lørdagen.
wicky124 Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 hvorfor blander folk MEG inn når jeg ikke har sagt en shit på lenge? er forøvrig lei av diktaturen her inne iblant...om folk prater om kebab eller sjampo så blir det slått hardt ned på det...men når visse andre nevner ett spesifikt bilmerker i de tre tulletrådene som har eksistert her konstant så er det helt greit...jaja sånn er no livet
-Roger- Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Ang alt porsche snakket, så er vel dette en OT tråd? Ser ikke at for eksempel fredrik lager egne tråder om diverse porscher og andre bilmerker. Sålenge noen synes det er interresant med porscher og andre merker er hvertfall dette den rette tråden å ta det opp i...
[space] Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Det skaper i det minste engasjement og diskusjon her i tråden... Hmm, images.bimmers.no er nede. Derfor jeg ikke har sett noen bilder på de forrige sidene.. Andre bilmerker er jo mer bilrelatert enn sjampo. ...om en ikke kjører cab da, og har funnet at noen hårprodukter holder på sveisen bedre enn andre, noe som forsåvidt kan være interessant En god bab er aldri å forakte, og forrige bab for min del ble fortært på Campino i Halden. Type "Kebab i rull" og helt klart god. Minus for at de ikke spurte om den skulle være medium eller sterk. De hadde også "Hawaii Kebab" på menyen. En vri jeg ikke har hørt om før.
Eksos Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Spiste Kebab fra Esso her en dag, helt ok, men bedre med skikkelig kebab som drives av folk fra kebab land
noekult Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Observerte bensinpriser i sted... Falt hele dagen, fylte på 95 for 13,17 kr. kl. 22, kl. 01 lå den på 12,87... Konklusjon, fyll på bensin neste gang etter midnatt på søndag. Noen som vet hvorfor bensinpriser forandrer seg i løpet av dagen? Shell var faktisk rimeligere enn billigstasjonene uten betjening
wicky124 Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 fyllte full tank på sjuern og merca...ble litt mye penger men... er meldt høyere priser imorgen pga økte avgifter så var faktisk kø for å fylle bensin på shell her på stovner...
Eksos Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Hos oss er det iallefall slik at vi kan bruke prisene en viss annen stasjon har, lå på 14.05 idag, 14.42 var vell listeprisen mener jeg på.. Mye høyere en hos dere, men for å sammenligne var det 14.29 på fredag Er vell konkuranse som gjør at folk setter ned prisene, usikker på hvordan det er med andre siden vi må observere med andre for å kunne bruke prisene de har, ikke lavere..
fish Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Observerte bensinpriser i sted... Falt hele dagen, fylte på 95 for 13,17 kr. kl. 22, kl. 01 lå den på 12,87... Konklusjon, fyll på bensin neste gang etter midnatt på søndag.Noen som vet hvorfor bensinpriser forandrer seg i løpet av dagen? Shell var faktisk rimeligere enn billigstasjonene uten betjening En liter blyfri 95 har nå en listepris på 14,43 kroner
spruddel Skrevet April 11, 2011 Skrevet April 11, 2011 Wicky: Spotta deg på lørdagen først i rundkjøringa utenfor Oslo S, klokken var vel sånn 15.30 ca. Også så jeg deg bak/ved siden av Rådhuset ca. 16.50, ropte faktisk Wicky, men orka ikke løpe bort og banke på ruta osv Lett å kjenne igjen bilen din med felga og fargen
Tom K Skrevet April 11, 2011 Skrevet April 11, 2011 ":292aqfax]Det skaper i det minste engasjement og diskusjon her i tråden...Hmm, images.bimmers.no er nede. Derfor jeg ikke har sett noen bilder på de forrige sidene.. Andre bilmerker er jo mer bilrelatert enn sjampo. ...om en ikke kjører cab da, og har funnet at noen hårprodukter holder på sveisen bedre enn andre, noe som forsåvidt kan være interessant En god bab er aldri å forakte, og forrige bab for min del ble fortært på Campino i Halden. Type "Kebab i rull" og helt klart god. Minus for at de ikke spurte om den skulle være medium eller sterk. De hadde også "Hawaii Kebab" på menyen. En vri jeg ikke har hørt om før. Mye god mat på Campino ja
Anbefalte innlegg