Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Men i nedre sjikt av bilmarkedet...

Vil ha en billig slede til vintern og snuser egentlig på E38 som flere har fått med seg.. Og med billig slede mener jeg biler under 50k... og disse to kommer da frem som artige objekter... Eneste aberet med iL`en er at den ikke har soltak (jeg har soltakfetish!)...

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35922580

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36363459

er billig E38 selvmord? Er vant til påkost og problemer med biler.. Men siden vi nå bor så sentralt og jobben faktisk ikke er no særlig langt unna, så er det nesten enklere å ta banen til jobb og la bilen stå... Så selve drivstoffkostnaden er vel ikke så ille...hmm... Har litt bimmer-abstinenser... Min E65 er forresten byttet inn i en eldre rollsroyce incase noen lurte.. :P

500.000 km.. Ja da er den i hvertfall innkjørt. :)

Rolls? U chrazy man!

Skrevet
Er us-blinkers ulovelig å kjøre med ? :P

En kompis kjører men full US lys på sin Tahoe og har ikke fått problemer med dette til nå i allfall :)

Skrevet
Jeg hater instagram. Hva er det for noe dritt? Hvorfor skal alle ha det?

fordi det er mainstream.. går like fort over som det kom vell. samme som det var med wordfeud, draw it ++

Skrevet

Bruker faud enda jeg, bare for å starte spill for aldri å spille de..

Usblink er det parklysa som er flyttet til blinklysa? Eller er det programerbart? Feks kjøpe en 728 hjerne fra usa?

Skrevet

How much does a hipster weigh?

An instagram.

Skrevet

fordi det er mainstream.. går like fort over som det kom vell. samme som det var med wordfeud, draw it ++

Bare at utviklerne tjente seg styrtrike... I'm jelly.

Så... Noen som skal kjøre Oslo - Trondheim - Oslo f.eks snart?

Driver og styrer med hjulbytte, men det blir litt langt å kjøre til Oslo ens ærend for hjul :)

Jeg skal, på torsdag. Hva gjelder det? CRXen har ikke all verdens plass akkurat...

Skrevet
Usblink er seff lov på biler som er typegodkjent med det. Er det ikke org, eller tuv, er det ulovlig

du burde vært ulovlig;)

Kan noen btw. anbefale meg et sted å få fikset E28ens rust hos?

diohrvik er en jævel med sveisepistolen 8)

Skrevet
Kan noen btw. anbefale meg et sted å få fikset E28ens rust hos?

Ta det i Tyskland og betal en tredjedel av hva du ville gjort her hjemme, vurderer å ta det bittelille som er på E34en :) eventuelt ta turen til BMW classics i München :wink:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...