Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg prøvde å få i gang en tråd hvor vi kunne dele litt av musikken vi liker å høre på når vi er ute og kusker, men den blei tvert stengt.

Det mulig jeg er dum som et stykke brød som ikke skjønner hvorfor den blei stengt, men det er ikke noe å gjøre med det :)

Kanskje denne tråden er stedet å snakke om sånt da?

Det er skikkelig digg å høre på god musikk på landeveien, det kan sikkert de fleste skrive under på :) Men det kan bli mye av det samme gamle, så noen freshe tips en gang i blant er ikke dumt.

Her er en spilleliste med mye trance/house og liknende musikk som jeg personlig syns er veldig bra, men smaken er jo som kjent som baken.. :)

http://open.spotify.com/user/mrmozz/playlist/4PCGsQfyFaeSK2LJYutEfu

Skrevet
Hei! Jeg prøvde å få i gang en tråd hvor vi kunne dele litt av musikken vi liker å høre på når vi er ute og kusker, men den blei tvert stengt.

Det mulig jeg er dum som et stykke brød som ikke skjønner hvorfor den blei stengt, men det er ikke noe å gjøre med det :)

Kanskje denne tråden er stedet å snakke om sånt da?

Det er skikkelig digg å høre på god musikk på landeveien, det kan sikkert de fleste skrive under på :) Men det kan bli mye av det samme gamle, så noen freshe tips en gang i blant er ikke dumt.

Her er en spilleliste med mye trance/house og liknende musikk som jeg personlig syns er veldig bra, men smaken er jo som kjent som baken.. :)

http://open.spotify.com/user/mrmozz/playlist/4PCGsQfyFaeSK2LJYutEfu

Så lenge Bimmers har egen "samlivstråd" godkjent av moderatorene, føler jeg ikke de har grunnlag til å stenge en eneste "offtopic" tråd :roll:

Skrevet

Yes, nå er jeg glad... I morgen er badet "ferdig". Dvs, mangler å montere innredning, litt rørleggerjobb og flytte en lysbryter og bryter til varmekabler. Prislappen ble langt fra skremmende.

Skrevet

Er ikke så dyrt å pusse opp bad lengre, er heller selve jobben som koster.

Var ikke som på 80 tallet når det var kun de med mye penger som hadde fliser på hele badet :wink:

Skrevet

Var ikke som på 80 tallet når det var kun de med mye penger som hadde fliser på hele badet :wink:

Det er vel ikke helt riktig. Håndverkere skal ha betalt.

Skrevet
Ro ned, folkens.. Jeg tar turen i Ladaen..

Ingen kødder med en skjeggete jævel i styla Lada :lol:

Bilde

:roll::mrgreen:

Ahh den har jeg sikla etter lenge :lol: Kongekul den der! men hadde den ikke hammer og sigd på panseret også?

Skrevet

Var jo akkurat det han sa? Badet koster ikke, arbeidet koster.

Skrevet

Var jo akkurat det han sa? Badet koster ikke, arbeidet koster.

Nå ja.... Koster nok synes jeg. Har betalt 12 000 for fliser og betong og tilbehør til et bad på 4,5 kvadrat. Jeg synes det er nok! Og det er stort sett med 30% rabatt.

Skrevet

Men hva gjør rørleggere med rørgjennomføringer? De vet jo hvor rørene skal komme gjennom i den forstand at de gamle hullene på andre siden av veggen er på rett sted, men flisleggeren har jo lagt fliser på hele veggen... Som den amatøren jeg er, så ville jeg vel ha merket opp hvor rørene skal gjennom på et vis... Men borrer de seg fra andre siden av veggen for å få hull i flisene på rett sted, eller? :P

Skrevet

de har nok et mål ut i fra en vegg hvor senter på hullet er. vis de bruker hullsag fra andre siden av veggen er det en sjanse for at flisene løsner med mindre du har mye omd og god tid.

fliser kan du legge selv. men alt av rør har du ikke lov og legge selv.

Skrevet

Har vel lov å gjøre alt inne på sitt eget bad, men jeg har ikke gjort det... Håper de finner igjen hvor hullene skal være :lol: Men det er vel bare å borre seg gjennom fra utsiden og inn. Er ut i en lang gang rørene kom i fra, og rett gjennom veggen og inn på badet... De gamle hullene er der som sagt. Og rørene skal vel inn på samme sted.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...