Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
de har nok et mål ut i fra en vegg hvor senter på hullet er. vis de bruker hullsag fra andre siden av veggen er det en sjanse for at flisene løsner med mindre du har mye omd og god tid.

fliser kan du legge selv. men alt av rør har du ikke lov og legge selv.

Går det ikke an å bore seg gjennom med et lite hull først, også bruke hullsag fra innsiden rett på flisa etterpå? Når man ser hvor senter av hullet er.

Skrevet

Uansett... Regner med at rørleggeren tar seg av det uten at flisene løsner! :wink: Har blitt fuget i dag. Mangler litt silikon, som man ser. Slik blir det forresten:

Her skal dusjen stå:

bad2j.jpg

Og der, en vask:

bad1q.jpg

Skrevet

Noen som har god greie på leasing av biler ?

er jo endel som " selger " biler på finn med slike avtaler og syns noen av de er veldig gunnstige

noen som leaser biler her?

Jeg har enkeltmannsforetak forresten

Skrevet

det er enklere og måle fra veggen på center av hullet en og prøve å treffe center av hullet på andre siden av veggen kommer litt an på hvor god plass osv tenka da på vis du skal borre med vanlig borr først har du hullsag er ikke det et problem utenom at flisen kan løsne eller sprekke. men du har litt og gå på da det pleier alltid og være et deksel i chrom over etter på vis det er noen som skal være synlig som et batteri på vasken eller dusjen.

Skrevet
Noen som har god greie på leasing av biler ?

er jo endel som " selger " biler på finn med slike avtaler og syns noen av de er veldig gunnstige

noen som leaser biler her?

Jeg har enkeltmannsforetak forresten

Før jeg kjøpte E90en så var jeg ikke langt unna å lease meg en ny A6 2,8 FSI, var på Audi å fikk satt sammen bil og pris og alt. Men når jeg leste igjennom nøye alt som har ved leasinga å gjøre så fikk jeg kalde føtter gitt. Jeg MÅTTE ta Service en gang i året og kjørte jeg over serviceperioden så fikk jeg så og så mye fratrekk per km overkjørt, samme med årlig kjørelengde og det var ikke billig å kjøre over den. Var noen syke priser på skade og diverse som egentelig er bruks slitasje og resultatet er en bil som du må kjøpe fri om tre år til en langt dyrere pris enn hva den koster i markedet.

En selger på Bavaria frarådet meg også å lease bil som privatperson :?

Skrevet
de har nok et mål ut i fra en vegg hvor senter på hullet er. vis de bruker hullsag fra andre siden av veggen er det en sjanse for at flisene løsner med mindre du har mye omd og god tid.

Man har vel teknisk sett lov til å trekke rør selv også, men rørleggeren må koble alt sammen.

Samme som med elektrisk i hus det. Du kan trekke ledninger som en helt, men elektrikeren må koble skiten der den skal kobles ;)

Skrevet

Som i at jeg går inn i nettbanken min og trykker inn kontonummer, beløp og eventuelt kid, og smeller avgårde en betaling?

Tungvint det skal være når nettsider ikke tar kredittkort!

Skrevet

Jo, men man får oppgitt noen fryktelig lange nummer og styr. Jeg ringte bare banken min, så forklarte de meg hvordan jeg skulle gjøre det via nettbank.

Skrevet
Enhver person som presterer ta bilde av seg selv i speilet med ett jævla nettbrett fortjener pisk på pungen!

Skulle løpe å gjøre dette selv nå på pur f***, men nettbrettet var tomt for strøm :cry:

Fikk forresten nytt forsikringsbevis i dag.. dama jeg prata med på telefonen når jeg tegna forsikringa sa at det kom til å bli veldig mye billigere nå når det er "nytt år", men jeg gikk opp nesten 1000 kroner.... :evil: Forbanna kjeltringer de jævla forsikringsselskapene! Lurer på hvor mye overskudd de går med hvert år jeg?

Skrevet

du har lov til å gjøre hva du vil med ditt eget hus, Men forsikringselskapet gir deg ikke noe orndlig utbetaling vis det blir lekasje på et røropplegg du har gjort selv.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...