Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy faen. Skal kjøpe meg en slik drakt og presse den rundt den små-sexy 110kg kroppen min. Så møte på mitt første bimmers-møte med stolthet :)

Skrevet

I have a confession... :oops:

7sc8udmef1ken5qlris5.jpg

Har bestillt på GS, men etter 5 uker har jeg ennå ikke fått den.

Skrevet

Haha.. Har bestillt BMW løpeshorts. Jeg har jo passert 40 og har kroppen til Wicky på 30, må begynne å trene for å se litt bedre ut.

Skrevet
De titter forresten stygt på meg når jeg kjører 7'er men er på hils når jeg kjører v50. Raringer. Hehe

Hehe :lol: Åssen tror du de ser på meg når jeg ruller inn på den lokale råne Esson i min orginale og uskyldige E34 med 15" og ballongdekk :) Må bare skygge banen før de spytter å hiver sneiper etter meg :roll:

Der er det kun neonlys, sørstatsflagg, jenter på 13 år og buksa nedpå knærne som gjelder #-o Jævla idioter hele gjengen tenker jeg og ruller videre i bestefar bimmern min med min jevnaldrene dame ved min side :)

Skrevet

Auda. Jeg er så "heldig" at jeg bruker briller til daglig. Det har berget meg mange ganger mtp rusk og rask som finner veien mot øynene.

Skrevet
Ro ned, folkens.. Jeg tar turen i Ladaen..

Ingen kødder med en skjeggete jævel i styla Lada :lol:

Bilde

:roll::mrgreen:

Ahh den har jeg sikla etter lenge :lol: Kongekul den der! men hadde den ikke hammer og sigd på panseret også?

Yo!

Denne har ihvertfall aldri hatt hammer og sigd på panseret, har hatt mange forskjellige modifikasjoner, men nå må jeg snart bli ferdig. Gjenstår hammer og sigd i kjent "mercestjerne" stil og megafon med aux inn på taket så jeg kan runge en viss nasjonalsang når jeg føler for det :lol:

Synes du bør lage deg en sånn en jeg, kan godt hjelpe til med å skaffe en billig Lada :mrgreen:

Skrevet
Givende å lufte bremsene på crossern når den gir bremsevæske i øynene som en takk for hjelpen.

Utakknemlighet er verdens lønn :(

Skrevet

Ja fy faen, skulle hatt på meg lesebrillene mine.. Sant det, Fredrik! Skulle bare sette på den lille gummihetta over luftenippelen, OG VIPS så spruta alt rett i øya på meg.

Minte meg fryktelig om den gangen jeg var litt hardhendt med å nappe av bensinslangen på min gamle Aprilia RS125. Det samme skjedde der, bare med bensin i et litt større omfang. :lol:8)

Skulle jeg aldri lære..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...