Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
":1edj3124]A1 er fresh ja, men VW Polo av nyeste generasjon er jo også en tøff bil i rød med "GTI" styling.

Har sett en A4 allroad som var skikkelig senket, med lakkerte hjulbuer osv, og med felger som fylte skikkelig ut. Ble skikkelig gromt! Blir jo som en "widebody" a4 i den konfigurasjonen :)

omtrent noe sånt?

138.jpg

Skrevet

Okey. Er en kompis som var i transportbransjen før, som tipset meg om at jeg kunne slå i hjel dødtid som budbilsjåfør fordi jeg hadde varebil selv. Skal snakke med de og se hvor fleksible de er, og si fra at jeg interessert i korte oppdrag i Oslo :)

Skrevet
":1xg0k2an]A1 er fresh ja, men VW Polo av nyeste generasjon er jo også en tøff bil i rød med "GTI" styling.

Har sett en A4 allroad som var skikkelig senket, med lakkerte hjulbuer osv, og med felger som fylte skikkelig ut. Ble skikkelig gromt! Blir jo som en "widebody" a4 i den konfigurasjonen :)

omtrent noe sånt?

138.jpg

Bilen til TW er lekker ja :)

Skrevet

er vel mer strekning det går på...de fleste vil heller tilbringe mer tid på motorveien enn i små trange gater i sentrum....men er seff opp til deg hva du er ute etter :)

Skrevet

Kompis ja :D hadde vært BMW om jeg hadde deltatt :0

De er jo kule daa :D
ca 2300/2400km er unnagjort med bilhenger i helga... (var bare drabil sjåffis denne gang)

polisen ville også sjekke ut forholdene :lol:

lurer på om noen hadde ringt og klaget på kjøringa mi :P

blei 4-5 runder på banen før det endte i autovern..

må bygge om styringa pånytt på bilen pga det skjedde noe merkelig under for mye overlegg, mulig ene dekket låste seg.

endelig hjemme og "dater" senga mi nå :D

Kompis sin bil? Så på prosjekt tråden innpå PowerDrift sitt forum føre helgen, fikk knipsa litt før jeg dro på lørdagen.

bimmers.jpg

bimmers2.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...