Tzunami Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 Da har jeg sluttet som telekommunikasjonsmontør og klar for 4 år på skole som starter imorgen! Litt spent! Glad for å være ferdig var ikke tilfeldigvis du som sto på nygårskrysset søndag kveld?
FredrikE24 Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 Å? Var du lei? Ikke nok utfordringer i bedriften, ble gåendes med en paddeflat læringskurve, gikk mest i å lære folk praktisk teori da det er utrolig mye manglende teori blant elektrikkere og telemontører... Mange sier at teori og praksis er to forskjellige ting, ja det kan stemme det, men teorien hjelper veldig på når man skal forstå praksisen også på ting man ikke har vært borti før. Elementære ting som jeg mener alle skal kunne er fullstendig fraværende hos svært mange.
FredrikE24 Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 Da har jeg sluttet som telekommunikasjonsmontør og klar for 4 år på skole som starter imorgen! Litt spent! Glad for å være ferdig var ikke tilfeldigvis du som sto på nygårskrysset søndag kveld? Var der Fredag og lørdag kveld, ikke søndag?! Hvilken bil?
316 Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36535339 Denne er pen! Og på bimmers.
FredrikE24 Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=36535339Denne er pen! Og på bimmers. Er som å se brodern sin 528, Burgundrot med 190 000km, dønn strøken(!!!) innvendig og svært pen eksteriørt Ser de har økt en del i pris!
Tzunami Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 Da har jeg sluttet som telekommunikasjonsmontør og klar for 4 år på skole som starter imorgen! Litt spent! Glad for å være ferdig var ikke tilfeldigvis du som sto på nygårskrysset søndag kveld? Var der Fredag og lørdag kveld, ikke søndag?! Hvilken bil? mente lørdag kveld ja kjørte e39, mener jeg så denne sto der når jeg kom for å fylle opp tanken utpå lørdag kveld/natt en gang
knut_olestad Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 Herlig å sitte på jobb etter ei natt uten søvn..
wicky124 Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 Da pleier jeg som regel å bare sove på jobb...
FredrikE24 Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 var ikke tilfeldigvis du som sto på nygårskrysset søndag kveld? Var der Fredag og lørdag kveld, ikke søndag?! Hvilken bil? mente lørdag kveld ja kjørte e39, mener jeg så denne sto der når jeg kom for å fylle opp tanken utpå lørdag kveld/natt en gang Stemmer veldig bra det
Tzunami Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 da slår du meg gitt, som hele 2 timer fikk faen ikke sove, så så på politiskolen osv også funker det dårlig å sove på deledisken på jobb.. ikke at den kan være noe god å sove på heller:P
Tzunami Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 Var der Fredag og lørdag kveld, ikke søndag?! Hvilken bil? mente lørdag kveld ja kjørte e39, mener jeg så denne sto der når jeg kom for å fylle opp tanken utpå lørdag kveld/natt en gang Stemmer veldig bra det så ikke feil ut den bilen din da finnes mer passende felger, etter min smak iallefall, men jeg er jo litt sær da
FredrikE24 Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 mente lørdag kveld ja kjørte e39, mener jeg så denne sto der når jeg kom for å fylle opp tanken utpå lørdag kveld/natt en gang Stemmer veldig bra det så ikke feil ut den bilen din da finnes mer passende felger, etter min smak iallefall, men jeg er jo litt sær da Det skal være sikkert og visst, men tar meg ikke råd til noe nytt rett og slett
wicky124 Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 Kontorstolen min er ganske digg å sove på! Men idag er det litt stress...eller...litt kaldt...har på meg kortbukse så er kaldt på leggene mine...
knut_olestad Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 da slår du meg gitt, som hele 2 timer fikk faen ikke sove, så så på politiskolen osv også funker det dårlig å sove på deledisken på jobb.. ikke at den kan være noe god å sove på heller:P Funker dårlig å sovne her og nå, flyr folk rundt øra på meg hele tiden. Frister å legge seg under pulten men..
Tzunami Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 Stemmer veldig bra det så ikke feil ut den bilen din da finnes mer passende felger, etter min smak iallefall, men jeg er jo litt sær da Det skal være sikkert og visst, men tar meg ikke råd til noe nytt rett og slett men det er jo likegreit om man klarer å bestemme seg for sånt jeg sliter veeeldig med å holde meg igjen hvis lommeboka er fyllt opp med lønn og felgene popper opp i bilder på nettet
Anbefalte innlegg