Tzunami Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 Kontorstolen min er ganske digg å sove på! Men idag er det litt stress...eller...litt kaldt...har på meg kortbukse så er kaldt på leggene mine... går i skjorte, dressbukse og pensko jeg, hver dag! og alt i SVART!! neida, er ikke varmt i det heletatt når sola står på sitter heldigvis ikke i sola, men vaktmestern er så jæævla treig på å skru på AC'n :S
wicky124 Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 Pleide å gjøre det på DHL...Men her er miljøet litt løsere... Egentlig valgfritt...Ganske digg.. Kle meg etter humøret Har vel noe å si at man ikke skal være SUPERpent kledd / dyre biler når man skal i eventuelle kundemøter... Husker ifjor da jeg dro på kundemøte i penbukse skjorte pensko og parkerte foran dem i sjuern... De likte ikke det helt da det virket som om vi tok oss betalt for mye av dem.. Så nå foregår kundemøtene med jeans og genser og vi ankommer staselig i en 5år gammel caddy
Tzunami Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 Haha xD kleskode er viktig det ja! kan gi for dårlig eller for bra inntrykk, vel som bare bra
S.Hafsmo Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 Hehe, fikk just en e-post på support-kontoen til bimmers.no hvor vi har blitt lovet en pensjonskonto på 7 300 000 GBP fra en bank i London.
Jørgen Lie Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 Virker som om det er mange som har fått slike e-poster med div lovnader i dag "Kjære venn, La meg begynne med å introdusere meg ordentlig til deg, jeg Mohamed Abu Esq den personlige advokat til din avdøde slektning som døde av kreft med un-identifisert familie eller slektning, jeg kontakter deg på grunn av hans venstre innskudd verdsatt til kr 9.750 millioner dollar , med en av de ledende bankene her i Lome Togo, siden min avdøde klient var fra ditt land og har samme etternavn med familien. Banken har utstedt meg en melding å gi de pårørende, Vennligst gjør svare med følgende informasjon for videre avklaringer. Ditt navn ........... Telefonen Tel .......... Din alder ................. Din Yrke: ......... Jeg ser frem til å høre fra deg så snart som mulig hvis du er villig til å gå videre med meg. Må svare bare gjennom min private email (mohamed.abu03 @ gmail.com) respekt, Mohamed Abu." .......jeg kontakter deg på grunn av hans venstre innskudd :lol: Skulle nesten spurt hva han hadde på sin høyre innskudd
hypah Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 "Hans venstre innskudd"? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
ZhilleN Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 Virker som om det er mange som har fått slike e-poster med div lovnader i dag "Kjære venn, La meg begynne med å introdusere meg ordentlig til deg, jeg Mohamed Abu Esq den personlige advokat til din avdøde slektning som døde av kreft med un-identifisert familie eller slektning, jeg kontakter deg på grunn av hans venstre innskudd verdsatt til kr 9.750 millioner dollar , med en av de ledende bankene her i Lome Togo, siden min avdøde klient var fra ditt land og har samme etternavn med familien. Banken har utstedt meg en melding å gi de pårørende, Vennligst gjør svare med følgende informasjon for videre avklaringer. Ditt navn ........... Telefonen Tel .......... Din alder ................. Din Yrke: ......... Jeg ser frem til å høre fra deg så snart som mulig hvis du er villig til å gå videre med meg. Må svare bare gjennom min private email (mohamed.abu03 @ gmail.com) respekt, Mohamed Abu." .......jeg kontakter deg på grunn av hans venstre innskudd :lol: Skulle nesten spurt hva han hadde på sin høyre innskudd Hah, samme meldingen har jeg fått omtrent
VegarVS Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 vi hat hatt en E36 320i på verkstedet opptil flere uker nå.. bilen ville ikke starte.. vi har hatt vår beste mann på det, og ringt til sverige for support og halve norge. først byttet vi styreenhet. så kombi-instrument, da dette viste seg og ikke være originalt.. brukt masse tid på programmering og feilsøking.. men fikk hele tiden av EWS var feiljustert.. gjett hvor feilen var!?!
Jørgen Lie Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 "Hans venstre innskudd"? His left deposits eller noe slikt sikkert
knut_olestad Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 vi hat hatt en E36 320i på verkstedet opptil flere uker nå.. bilen ville ikke starte.. vi har hatt vår beste mann på det, og ringt til sverige for support og halve norge.først byttet vi styreenhet. så kombi-instrument, da dette viste seg og ikke være originalt.. brukt masse tid på programmering og feilsøking.. men fikk hele tiden av EWS var feiljustert.. gjett hvor feilen var!?! Nøkkelen?
Tzunami Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 vi hat hatt en E36 320i på verkstedet opptil flere uker nå.. bilen ville ikke starte.. vi har hatt vår beste mann på det, og ringt til sverige for support og halve norge.først byttet vi styreenhet. så kombi-instrument, da dette viste seg og ikke være originalt.. brukt masse tid på programmering og feilsøking.. men fikk hele tiden av EWS var feiljustert.. gjett hvor feilen var!?! batteriet? nøkkel? manglet ews?
VegarVS Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 en ledning som stå på sentrallås modulen som hadde irret.. denne lå under førersetet..
Anbefalte innlegg