Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hondaen er søt! Tenk den skamlav med noen fete hjul!

Jaja, folkens! I morgen skal dere få fjorten dager pause fra meg... Åker hit:

[ Bilde ]

Se på været på mandag. En sky! :(

Kosa deg med paint nå :mrgreen:

Haha! :rompe: Nei, det blir en velfortjent ferie! 8)

Skrevet

Har du kjørt 210 noen gang? Jeg bare lurer. Har kjørt E39 masse og den er kanon, har også kjørt 210 og jeg synes de er relativt like!

Interiørmessig har jo alltid Mercedes og BMW vært forskjellige, to forskjellige stiler.

Ja det har jeg faktisk, både E220 CDI og en ganske godt utstyrt E240. Ja det er en behagelig og komfortabel bil, men den appelerer langt mer til cruising enn aktiv kjøring. På tidspunktet jeg kjørte disse bilene så hadde jeg selv nettopp E39 og det jeg la merke til er at BMWen var langt mer presis på styring og fastere å kjøre, Merca var en smule mer støydempet men E39 hadde bedre førermiljø og kjørestilling :)

Også var følelsen av opplevd kvalitet større i E39, Merce interiøret virket litt mer "skranglete" om jeg kan si det slik.. Senest i W212 ble jeg skuffet over hardplasten og interiørlister som ser billig ut, mye bedre kvalitetsfølelse i F10 hvor man nesten ikke finner synlig hardplast :)

E39 og w210 er relativt like...

W211 er bedre enn E60

W212 er søppel iforhold til F10

Skrevet
Du og meningene dine er jo skutt i hodet da, det vet vi jo fra før av... E39 har et lekkert og tidløst design, som kan være mye friskere enn mye av det man finner rundt på norske veier!

Jeg er kunstner, derfor jeg er kreative og tenker annerledes :wink:

Ja, E39 er tidløst, men det er ikke alltid det er synonymt med bra eller fint :) De er helt greie i mine øyne, men kan på ingen måte sammenliknes med tidenes beste bil, som er Volvo 240. Enkel og solid, bra deletilgang og modifiseringsvennlig i tillegg til et vellykket karosseri som er galvanisert (etter 1987). Alt hva en bil skal ha. Største minuset til Volvo 200-serie er at det fortsatt er for mange av dem.. men de har en høy kultstatus, spesielt i Statene. I Norge er det for mange av dem enda, og de er ofte ødelagt av en lokal helt med rullemaling og sørstatsflagg.

Hvorfor har du så mange bmw`er og ingen volvo240 da? :)

Skrevet
Du og meningene dine er jo skutt i hodet da, det vet vi jo fra før av... E39 har et lekkert og tidløst design, som kan være mye friskere enn mye av det man finner rundt på norske veier!

Jeg er kunstner, derfor jeg er kreative og tenker annerledes :wink:

Ja, E39 er tidløst, men det er ikke alltid det er synonymt med bra eller fint :) De er helt greie i mine øyne, men kan på ingen måte sammenliknes med tidenes beste bil, som er Volvo 240. Enkel og solid, bra deletilgang og modifiseringsvennlig i tillegg til et vellykket karosseri som er galvanisert (etter 1987). Alt hva en bil skal ha. Største minuset til Volvo 200-serie er at det fortsatt er for mange av dem.. men de har en høy kultstatus, spesielt i Statene. I Norge er det for mange av dem enda, og de er ofte ødelagt av en lokal helt med rullemaling og sørstatsflagg.

Hvorfor har du så mange bmw`er og ingen volvo240 da? :)

Pga det er for mange 240r i Norge foreløpig :) Og at jeg trives med de bilene jeg har. Som du sikkert ser så er de gamle og kantete i formen, akkurast som tvåførr'n :wink:

Hahaha, E34 like god kvalitet som 240? Slutt å røyk sokker! #-o

Kaster inn håndkleet, for det nytter ikke å diskutere med noen som ikke har peiling :)

Skrevet
Jeg skjønner greia med M3 deler på late biler for å få de til å yte litt bedre (har det selv) men M3 lister på en 316.. Der henger jeg ikke med lenger :lol:

Nei, de er jo til coupe, tror du de passer på min? :lol: Jeg tenkte tanken, men så slo jeg det fra meg. Har liggi hos en kompis en stund, før han fant ut at han ikke trengte dem, så jeg fikk dem tilbake.

Skrevet
Noen fra stavern området her? :)

Bor i Andebu, men blir boende i Stavern pga folkehøyskole nå! Noe du lurer på?

Bare lurte, flyttet hit selv pga studier ;) Godt å vite det finnes bimmersfolk i området vettu 8)

Kult, skal du bo der "en sesong" til? :) Jeg tror bilen min kommer til å stå stille hele året, unntatt høstferie og jul :roll: Kilometerstanden skal ikke over 230, til neste august :P

Skrevet
Hondaen er søt! Tenk den skamlav med noen fete hjul!

Jaja, folkens! I morgen skal dere få fjorten dager pause fra meg... Åker hit:

[ Bilde ]

Se på været på mandag. En sky! :(

Så lav temperatur. Har 39 grader her i Egypt nå...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...