Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

men det er jo du som evt må si henne opp? :P da er det jo bare å kjøre på, og blir det for mye, så gir du henne fyken :P

edit: så det evt er du som får fyken da, og da funker det jo dårlig :P

Skrevet

ja fikk med meg at du var missfornøyd med automatkassa på den, så prøver å få meg en 525d touring manuell, får jeg det er jeg fornøyd ;) 530d blir for dyrt for meg, da det her blir bil nr 2, ved siden av sedanen som blir grom iløpet av vintern, og kommer til å sluke mer bensin enn en nordlending sluker hjemmebrent :P

Skrevet
Har ei tøtte her på jobb som flørter en hel del med meg, hu er både søt og sjarmerende og jeg kunne i grunn ha sett meg med henne.

Men.. Jeg er arb.leder og hennes overordnede, og her hos oss er det oppsigelsesgrunnlag å ha seg med de vi har ansvar for..

fml..

dere får gå holde det hemmelig på arbeid da, men vil ikke gå og holde det hemmelig over lengre perioder.

Samtidig så kan man ikke noe for att det blusser opp følser for noen.

du får be hu og slutte så kan dere holde på så mye dere vil :D

Men over til noe annet, hvem på forumet her var det som bestilte verktøy på http://www.toolstop.co.uk?

Ble det noe moms eller noe på de? har så lyst på noe der :)

Skrevet
Når vi snakker om kaffe..

[ Bilde ]

Hatt noen problemer med den? Mine foreldre har hatt den på reperasjon flere ganger...

Det kan tenkes at det er en eldre modell.. Den er kanskje 5 år gammel og med vanntilførsel.

Skrevet
men det er jo du som evt må si henne opp? :P da er det jo bare å kjøre på, og blir det for mye, så gir du henne fyken :P

edit: så det evt er du som får fyken da, og da funker det jo dårlig :P

Er nok jeg som vil få fyken ja..

Og å drive på hemmelig vil ikke funke her, hele bygda/byen er skremmende gjennomsiktig, alle vet alt :P

Nei, man får ta til vett og ta en kald dusj.. ;)

Skrevet

Er det noen av dere som har erfaring med trådløs overføring fra pc til tv?

Pr i dag streamer jeg alt av serier og filmer, har ikke engang slått på tv`n de siste 3 ukene, men pc-skjermen blir drøyt liten i grunn i forhold til 40 tommeren.

Har dere noe å anbefale? Gjerne med link :)

Skrevet

Pr i dag streamer jeg alt av serier og filmer, har ikke engang slått på tv`n de siste 3 ukene, men pc-skjermen blir drøyt liten i grunn i forhold til 40 tommeren.

Vil anbefale deg og bruke kabel, har du hdmi mulighet på pcen og tven?

Skrevet

Ja, du kan kjøpe en liten pc av meg. Den har greit design og er på størrelse med et A4 ark og 5 cm høy.

Vet ikke hva de er verd enda siden jeg ikke har sjekket opp i det, men sikkert ikke mye.

Etter jeg installerte windows 7 på den fungerer ikke dvd spilleren/brenneren på den så sikkert noe drivergreier.

Den har jo trådløst nettverkskort og HDMI utgang så da er det bare å kjøre på!

Skrevet

Vil anbefale deg og bruke kabel, har du hdmi mulighet på pcen og tven?

Hdmi på begge ja, men vil helst slippe mer kabler :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...